جامعه و خانواده

انتصابات جدید در شهرداری تهران

رئیس جمهور تهران در سمت های مختلف «مدیرکل ستاد ساماندهی اسناد و املاک شهرداری تهران»، «مدیرکل مجامع و حسابرسی شهرداری تهران»، «مدیرعامل سازمان ورزش» و «مدیرعامل شهر آفتاب» را منصوب و منصوب می کند. “. مرکز نمایشگاه های بین المللی “.

به گزارش سی وی نت، علیرضا زاکانی در حکمی ابوالفضل فلاح، معاون امور مالی شهرداری تهران را به عنوان «رئیس ستاد ساماندهی اسناد و املاک شهرداری تهران» و ابراهیم باقی را به عنوان «رییس» رئیس مجمع مجامع و حسابرسی شهرداری تهران «در چهار» منصوب کرد. وی در حکمی حسین اوجاقی را به سمت مدیرعامل سازمان ورزش و عباس تقدسی نژاد را به مدت یک سال به سمت مدیرعاملی شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب منصوب کرد.

در متن ابوالفضل فلاح آمده است:

«اجرای قانون شماره 160/2194/32113 مورخ 18/02/1395 شورای اسلامی شهر تهران و به موجب بند 5 بخشنامه شماره 10/1058557 مورخ 1400/10/27 و ساماندهی آن.، ن. بهره برداری و افزایش بهره وری و امنیت از طرف املاک و مستغلات شهرداری تهران به سمت «رئیس سازمان اسناد و املای شهرداری تهران» منصوب می شوید.
انتظار می رود با توجه به مستندات فوق و در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه در خصوص تشکیلات ستادی و اجرای تصمیمات رؤسای کمیته ها مندرج در تبصره 5 بخشنامه مذکور، در خط مشی حائز اهمیت باشد. . ، مدیریت و ارزیابی عملکرد کمیته های اجرایی محلی. «اداره، شرکت‌ها و سایر شرکت‌های دخیل در شناسایی، پایداری، امنیت، اخراج، حذف، وصول اجاره و سایر امور مربوط به اموال شهرداری تهران و ارائه یک چهارم به من گزارش دهند.»

به گزارش سایت شهر، علیرضا صارمی معاون شهرسازی و طراحی داخلی شهرداری تهران نیز در حکمی انسیه قربانی نیا را به عنوان «سرپرست اداره کل تدوین، نظارت و صدور مجوز» و نیما نیازمند را به عنوان «رئیس مدیریت متن و تاریخ» منصوب کرد. یادبود “در مصوبات مختلف. شهر تهران” انتخاب شد.

داوود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز در حکمی رضا ناصری سرایی را به عنوان «رئیس مدیریت شهری و مدیریت عمومی» منصوب کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا