حوادث

انتشار عمومی لیست ساختمان های ناایمن پایتخت منتفی شد

تهران بیش از 33000 خانه ناامن دارد که 3000 خانه پر خطر و بسیار امن است.

بر اساس سی وی نت ، از طریق رویداد پلاسکو در بیمارستان سینا ، شوراهای شهر به ساکنان تهران دستور دادند تا سیستمی برای واردات و بازرسی از ساختمانهای غیر ایمن در تهران ایجاد کنند ، محلی که در ابتدا رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد عمومی در سپتامبر سال جاری ، اما چهار ماه بعد ، گزارش ها حذف شده است.

مهندسی که داوری و تحلیل را در سی وی نت انجام می دهد وی در خصوص انتشار اسامی ساختمانهای غیر خطرناک در پایتخت و بررسی وضعیت ساختمانهای پایتخت توسط این جلسه گفت: در جلسه ای که با کمیته های مختلف شورای شهر برگزار شد ، تصمیم بر این شد که ما آن را در شرایط تجویز شده قبلی منتشر نمی کند.

وی ادامه داد: روند بازرسی از ساختمان ها توسط سازمان آتش نشانی تهران در حال انجام است و مسدود نمی شود.

قاضی در مورد چگونگی تبلیغ جزئیات ساختمان ، که به رنگ تقسیم می شود یا نه ، صحبت کرد: پیام مختصری منتشر می شود ، اما به نظر نمی رسد که وضعیت خانه رنگی را تعیین کند ، البته در جهان بی نظیر است پیام ساختمان به صورت عمومی به اشتراک گذاشته و منتشر خواهد شد.

وی افزود: “آتش نشانی مشخصات در سیستم خود را دارد و این شركتها را با شركتهایی كه این خدمات را دارند ، حتی شركتهایی كه در خارج از شهر فعالیت می كنند ، ارائه می دهند كه می توانند روی ایمنی ساختمان كار كنند.”

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا