ورزش

امیدوارم VAR و بانوان در دیدار ایران و کره‌جنوبی حضور داشته باشند

به گزارش شفاف ، اینفانتینو در نشستی که بعدازظهر امروز در قطر برگزار شد ، فوتبال ایران را یکی از بهترین های آسیا خواند و افزود: “من بازیکنان فوتبال ایران را دوست دارم ، بازی ایران و اسپانیا در کازان را بسیار خوب تماشا کردم. و همچنین بازی های بی دریغ اشتیاق تماشاگران ایرانی به تیم ملی ایران چیزی است که من بسیار دوستش دارم.

اینفانتینو ادامه داد: در مدت کوتاهی که رئیس تیم ملی فوتبال ایران ارتقا یافت ، تغییرات مثبت زیادی رخ داده است ، یکی از مهمترین موارد تمرکز روی فوتبال بانوان است.

رئیس فیفا خاطرنشان کرد: دولت ایران در مورد قوانین فدراسیون فوتبال تعهدی دارد که باید در تاریخ انتصاب انجام شود و توسط مقامات مربوطه تصویب شود.

وی گفت: “در پی فدراسیون فوتبال و بحث پذیرش و خشونت در آن ستودنی است ، امیدوارم دو موضوع مهم VAR و حضور زنان در ورزشگاه های تهران حل شود. از ورزش ایران و کره حمایت می کند. حضور زنان در VAR. “

در این مسابقه عزیزی خادم از اینفانتینو دعوت کرد تا در یک بازی تحت حمایت ایران به کشور ما بیاید و تماشاگر ملی فوتبال در ورزشگاه باشد.

اینفانتینو نیز دعوت را پذیرفت و تصمیم گرفت تیم ایران با فدراسیون همسایگان و قطر تماس بگیرد تا در آن زمان از ایران دیدن کند. پیشنهاد دیگر خادم با حمایت اینفانتینو ، برگزاری مسابقه داوطلبانه بین یک ستاره ایرانی و یک ستاره تحت حمایت ایران در فیفا بود که در آینده نزدیک برگزار می شود.

رئیس تیم ملی فوتبال کشورمان نیز به اینفانتینو گفت: مردم وقتی صادقانه کار می کنند نتایج خوبی می گیرند.

او گفت که موفقیت فیفا در سال های اخیر به دلیل عدم وجود حزب ، نوع تغییر اینفانتینو ، پیروی از استانداردهای حرفه ای و عدم دخالت در سیاست و فوتبال است.

اینفانتینو در پایان از خادم برای جوان بودن و توجه به دیپلم و فوتبال به عنوان دو عامل مهم که باعث موفقیت او می شود ، تقدیر کرد و گفت: “امیدوارم به سخت کوشی خود در زمینه فناوری و دیپلم ادامه دهید ، زیرا در همان زمان از فدراسیون فوتبال ایران در این زمینه ، من دو منطقه متفاوت از گذشته دیدم.

در این دیدار مقرر شد در سفر رئیس جمهور ایران به ایران در سال آینده با وی ملاقات شود. رئیس فیفا گفت که می خواهد درباره فوتبال و مسائل مربوط به آنها به آنها بگوید.

دکمه بازگشت به بالا