فرهنگ و هنر

افزایش ۵۶ درصدی جذب ایثارگران از طریق آزمون‌های استخدامی

سی وی نت/ لرستان مدیر عامل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در سال 1400 تعداد 436 نفر بیکار مورد هدف بنیاد شهید بوده که نسبت به سال قبل 56 درصد افزایش داشته است. برو که 280 نفر است.

محمود زرین جوی در گفت وگو با سی وی نت، درباره موضوع جذب و استخدام از طریق آزمون به ویژه جذب و جذب در سربازی، اظهار کرد: در ماده 21 قانون جامع ایثارگران پیش بینی شده است. هر شرکت و شرکت و … حداقل 25 درصد حداکثر ارتش خود را به کشته شدگان اختصاص خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: از سال 93 کارگران برای جلوگیری از پذیرش و تشنج های گاه به گاه آزمایش می دهند و کار از سوی سازمان کاریابی تامین می شود.

زرین جوی می گوید: در سال 1400 تعداد 436 نفر در بین بیکاران هدف بنیاد شهید مشغول به کار شدند که نسبت به سال قبل 280 نفر 56 درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: متأسفانه اشتغال به کار و شغل در بخش خصوصی چیزی نیست که ما راضی باشیم و از آن لذت ببریم که منتظر آن هستیم، با شرکت های مربوطه و استانداری مکاتبه کرده ایم. دفتر درخواست یک شرکت خصوصی رعایت ماده 2 قانون جامع ایثارگران.

وی افزود: نکته دیگر این است که بسیاری از جانبازان به ویژه جانبازان زیر 25 سال بیکار هستند و پول ندارند که این یکی از مواردی است که ما کنترل می کنیم تا امرار معاش کنیم. دوستان ما، 290 درصد بیشتر از سال گذشته داریم.” یعنی امسال ظرفیت زندگی 1282 نفر ایجاد شد.

زرین جویی گفت: هیچ برنامه ریزی برای احراز حق حیات صورت نگرفته و نیازمندان در اولویت هستند.

رئیس بنیاد شهید لرستان در بنیاد امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید متعهد به برنامه ریزی و هدف راهبردی و پیشرو در گفت و گوی دولت الکترونیک است که از آن برای تقسیم مردگان استفاده می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا