فرهنگ و هنر

افزایش ۵۰ درصدی کتاب‌های کتابخانه‌های همدان

سی وی نت / همدان معاون سیاسی ، امنیتی و روابط عمومی همدان گفت: در هشت سال دولت تدبیر و خوش بینی 54 درصد کتابخانه های عمومی منطقه توسعه یافته و 50 درصد به کل مدارس کشور افزوده است. .

مصطفی آزادبخت روز شنبه ، 10 ژوئیه ، در پایان جشنواره ملی پوشاک کتاب ها و داستان های کودکان و جوانان “کتاب کتاب من” در حالی که آنها 8000 نفری را که به خاطر ایمان مقدس جان خود را از دست دادند ، مدافعان خانه دفاع مقدس و مقدس مدافعان بهداشت منطقه همدان. ، گفت: همه همدان و همه مناطق درخشان فرهنگی را می شناسند و به آن افتخار می کنند و امروز ما از کار مفید و ریشه دار در منطقه خوشحال هستیم.

وی با اشاره به فرزندان همدان و باهوش افزود: ما همیشه به دنبال فرهنگ و ریشه در منطقه هستیم ، مدارس اسلامی توانسته اند همراه با فرهنگ اصلی خود در این مدرسه رشد کنند ، دارای کتاب ، کتابخوانی و کتاب های م effectiveثر است اعمال می شود.

آزادبخت افزود: برنامه های مختلف آموزشی بخشی از این كتاب است كه تأثیر بسزایی در توسعه فرهنگی دارد ، نویسندگان و نویسندگان فعال در این زمینه از نظر صدای بسیار مذهبی هستند و این جشنواره هنجارهای فرهنگی تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته فرهنگ خوب ، ارزش های اجتماعی و اقتصادی در منطقه مورد استفاده قرار گرفته است ، افزود: وی جوان است.

همدان سیاست ، امنیت و روابط استاندار همدان در پایان افزود: همدان آماده است که میراث فرهنگی عمیقی را حفظ کند و مردم همدان علاقه خاصی به این زمینه در ایران دارند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا