فرهنگ و هنر

افزایش ۳۰درصدی شرکت کنندگان مراسم اعتکاف در شهرستان میاندورود

سی وی نت/مازندران رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود گفت: افزایش۳۰ درصدی شرکت کنندگان مراسم معنوی اعتکاف در سال جدید و حضور دانش آموزان، جوانان و نوجوانان در این مراسم جلوه بسیار زیبایی از روح معنویت و توجه به معارف اسلامی را در جامعه به ارمغان آورده است.

به گزارش سی وی نت، حجت الاسلام محمد چوپانی امروز، ۴ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام البیض و ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر و با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف، اظهار کرد: ۱۵ مسجد و اماکن مذهبی شهرستان میاندورود آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سطح شهرستان و روستاهای مجاور هستند و مشارکت جوانان و نوجوانان در این مراسم بسیار چشمگیر است.

وی افزود: بیشترین اقشار شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان میاندورود جوانان و نوجوانان هستند و میزان مشارکت حضور دانش آموزان در این مراسم افزایش چشمگیری داشته است.

حجت الاسلام چوپانی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مهم این مراسم معنوی در کشور، تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های مهم مردمی، خیرین و دستگاه های اجرایی و دولتی در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم بهره‌گیری شده است و تلاش فعالان فرهنگی، مبلغان و مبلغات در خصوص مسئله جهاد تبیین و مسائل مهم پیش روی کشور از جمله انتخابات در این مراسم باید برنامه ریزی شود.

انتهای پیام

انتشارات فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا