حوادث

افزایش کشف سرقت در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ از افزایش سرقت های پلیسی در سال جاری خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سردار حسین رحیمی و کمیسیون تحول کلانتری ها و پاسگاه ها با اشاره به یادواره 13 آبان اظهار کرد: آمریکا به راستی شیطان بزرگ و دیو بی هدفی جز غارت و چپاول است.اموال در کشورهای دیگر. ” این کشور که مدعی مدافع حقوق بشر است، به خودی خود بدترین ناقض حقوق بشر در جهان است و فجیع ترین و فجیع ترین جنایات را مرتکب شده است.

وی جمهوری اسلامی ایران را رهبر نهضت و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی در آمریکا دانست و افزود: فریاد مرگ بر آمریکا، ایران قهرمان دارد، واقعا مظلومیت آنها را نشان می دهد. و دیکتاتوری: ملت ایران جنایات رژیم وحشی آمریکا و جنایات 7 مرداد، سقوط رژیم نوژه و… را فراموش نخواهد کرد، این کشور اعتمادی ندارد و اغلب به دنبال دشمنی با ایرانیان است. .

رحیمی در ادامه به رفتار و اولویت های کلانتری اشاره کرد و گفت: کلانتری باید مأمن مردم باشد و با فریاد سریع دست به سوی مردم دراز کند که قوی و مقاوم و عملی مردم را برای همیشه راضی می کند. عملکرد پلیس

وی با تاکید بر اینکه مبارزه شدید با سرقت اغلب در اختیار پلیس است، تصریح کرد: مبارزه با سرقت باید با مبارزه شدید با سارقان و سارقان تشدید شود، باید همیشه هدفی بوده است.

فرمانده انتظامی تهران در ادامه گفت: موضوع سرقت بر شهروندان و جامعه تاثیر منفی دارد و تبیین مستقیم این موضوع به نیات نیروی انتظامی و پلیس ویژه حائز اهمیت است.

به گفته وی، با توجه به اقدامات پلیس از ابتدای سال جاری تا به امروز، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کشف و دستگیری سارقان در پایتخت بهبود یافته و شاهد یک بار هم بوده ایم. افزایش شناسایی و نگهداری

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا