حوادث

افزایش آستانه تحمل و کاهش آسیب‌دیدگی یگان ویژه در حوادث اخیر

رئیس یگان ویژه فراجا گفت: دانش و هوشمندی یگان ویژه فراجا و اتفاقات اخیر تأثیر مهمی در شناساندن چهره واقعی پلیس به مردم و تقویت جایگاه و ارزش قشر ویژه در آن داشت. کشور و در اذهان و باورهای مردم و مسئولین».

به گزارش سی وی نت، سردار حسن کرمی خطاب به کارکنان یگان ویژه استان آذربایجان شرقی گفت: امروز روز کار و تلاش جهادی است و برای تسریع در مسیر پیشرفت، حقوق کشور و نظام همه باید پیگیری کنیم. ولی فقیه». در یگان ویژه برای حفظ آمادگی و ارتقای نیروی رزمی در انجام کارهای انجام شده با تکیه بر روحیه تحول و جهادی در منطقه که حاصل این اقدامات عملی و موثر است و نجات و ارتقای نظام و امنیت کشور

وی با بیان اینکه «فرجا و به ویژه دستگاه های خاص باید با ترویج ابزارهای نوین در منطقه و استفاده از روش های نوین پیشقدم شوند»، افزود: پلیس در مسیر هوشمندسازی باید به درستی عمل کند و این کارها را انجام دهد. خود این کار را انجام داده است که با استفاده از روش ها و تکنیک های جدید با استفاده از خرد و توانایی حضور اخیر قابل توضیح است.

رئیس یگان ویژه فرجا «قدرت و اقتدار» را مهم‌ترین ارکان یگان ویژه برای کنترل مناطق عملیاتی دانست و گفت: روشن است که موفقیت نظامیان می‌تواند به این فکر کند که ارتش از دقت حاصل می‌شود. توجه و آموزش و تمرین با استفاده از ابزارها و روش های نوین در آن زمان و روحیه جهادی و تغییر کارگران و انتظار جمعیت در منطقه هرج و مرج.

بر اساس اعلام سایت پلیس، کرمی “یگان ویژه را مدافع مردم و امنیت معرفی کرد” و گفت: یگان های ویژه خواستار خدمت به مردم در راه حق و تامین نظم و امنیت کشور و امنیت هستند. کشور همیشه در میدان هستند و اطلاعات نشان می دهد. آنها برای رسیدن به این هدف جان خود را از دست می دهند.”

وی به تشریح عملکرد یگان ویژه و اتفاقات اخیر در هرج و مرج پرداخت و گفت: بی حوصلگی یگان ویژه افزایش یافته و برعکس ضعف آن کاهش یافته است و آن را با سال گذشته مقایسه کنید که نشان از تاکتیکی بودن دارد. و صلاحیت عملکرد واحدهای ویژه وجود دارد.»

رئیس یگان ویژه فراجا با تاکید بر اینکه فرماندهان باید در برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح برای موفقیت در انجام امور و دستیابی به اهداف سازمانی دقت لازم را داشته باشند، گفت: با اطلاعات آماده و هوشیار باشند. افسرانی که رهبر هستند عناصر مهم موفقیت و وظیفه است و این لازمه ناکام ماندن دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود است.این دشمنان قسم خورده به این انقلاب همیشه شبانه روز در تلاش برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم هستند. و همچنین برای القای حس بدبینی نسبت به نظام اسلامی و با استفاده از سوداگران در خود و ابزار رسانه ای قصد دارند با شجاعت و از خود گذشتگی امنیت و آرامش مردم و کارکنان اداره ویژه فراجا را از بین ببرند. مانند سال های گذشته نقش مهمی در حذف این موارد ایفا می کند.

وی افزود: پول خوب و هوشمندی یگان ویژه فراجا و اتفاقات اخیر تاثیر مهمی در نشان دادن چهره واقعی پلیس به مردم و جایگاه و ارزش بخشی به بخش ویژه در سطح کشور داشته است. در ذهن و باور مردم و مسئولین قوی است.»

وی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر در «توطئه و ضد شورش دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی و روانی در کشور»، تعریف جهاد را یک تکلیف و راه حل بهترین راه برای شکست جنگ نرم دانست. دشمن و ارتش، نیاز اصلی جامعه امروز» و گفت: هدف دشمن و جنگ نرم ایجاد ناامیدی و یأس در جامعه و نشان دادن چیزهایی است که به موفقیت های کشور و توجه به آن توجه داشته است. جهاد تبیین و اقناع افکار عمومی، این ایده باعث افزایش درآمد ما خواهد شد و به این امر توجه ویژه ای خواهیم داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا