حوادث

افتتاح یادمان شهدای مدافع امنیت و شهدای حرم در کلانتری ۱۳ شهید بهشتی ورامین

تقدیم یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و شهدا در کلانتری 13 شهید بهشتی و ورامین.

سی وی نت/تهران مراسم افتتاحیه یادواره شهدا با حضور سردار کیومرث عزیزی رئیس پلیس ویژه شرق استان تهران و رئیس افکار سیاسی و امنیت اطلاعات معاون و هماهنگ کننده فراج شرق استان تهران برگزار شد. ، و گروهی از افسران پلیس. ماموران کلانتری 13 شهید بهشتی و ورامین.

سردار عزیزی رئیس پلیس ویژه منطقه شرق تهران نیز در بخشی از این مراسم گفت: امروز به برکت ایثار جان باختگان امنیت بر کشور حاکم است و چشم بیگانگان در این نقطه بسته است. . منظره و گفت: یاد شهدا یک احساس معنوی و معنوی است. انجام کار پلیس


وی افزود: اموات مظهر عزت و احترام جامعه مسلمین است، همه باید در راه شهدا ادامه دهیم و از ثمره خون پاک آنان پاسداری کنیم.


رئیس پلیس ویژه منطقه شرق تهران بر گسترش فرهنگ ایثار و کشتار در جامعه به ویژه در بین نسل جوان تاکید کرد و افزود: چسبیدن به راه مردگان به دلیل ایمان و ورود به این راه باید بالا باشد اشیاء و تکریم افراد مشهور و خانواده های آنها باعث رشد فرهنگ تلاش، فداکاری و فداکاری در جامعه می شود.


سردار عزیزی با اشاره به زندگی شهدا به ویژه سردار دل حاج قاسم سلیمانی، اطاعت محض از ولی فقیه و عشق به همگان خاطرنشان کرد: انقلاب ما به خون شهدا آغشته شد و تا این حد طول کشید. سنت غنی شهادت در کشور حاکم است، تأثیری بر آن نمی گذارد، به آرمان های والای اسلامی ما نمی رسد.


فرمانده انتظامی ناحیه شرق تهران، حفظ یاد و خاطره اموات را دلیلی بر پایداری انقلاب در اسلام دانست و گفت: هر کدام از ما باید نماینده اموات باشیم و زندگی نامه شهید را بخوانیم و در در عین حال فرهنگ و زندگی مردگان را ترویج دهید و به خدا نزدیک شوید.


لازم به ذکر است در پایان ضمن رونمایی از لوح یادبود شهدای نیروی انتظامی 13 شهید بهشتی دستور ساخت لوح یادبود شهدا در کلانتری 3 دیگر صادر شد.


انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا