سلامت و تندرستی

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

بر اساس یک گزارش رسمی، وزیر بهداشت گفت: در شهرک هندودر کار بسیار جالبی انجام شده، مرکز جامع سلامت با کمک خیرین و کارکنان مسئول تامین تجهیزات بهداشت و درمان با موفقیت راه اندازی شده است. و هم اکنون دارای مرکزی در شازند است که حدود 70 درصد از 2000 متر مربع مساحت آن تکمیل شده است و از نظر بهداشتی و درمانی مجهز است.

عین اللهی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح پزشک خانواده و گسترش طرح جزء طرح وزارت بهداشت است و در جایی که امروز افتتاح می شود سطح 1 پزشک خانواده در پرونده الکترونیکی انجام می شود و به طور کامل در این مکان ها

وی افزود: مرکز شازند از جمله امکاناتی است که در اسفند ماه سال جاری افتتاح می شود و یک مرکز 24 ساعته و 24 ساعته از خدمات درمانی کامل برخوردار خواهد بود.

عین اللهی گفت: پس از خروج شازند اراک را ترک می کنیم و به بیمارستان ولیعصر می رویم، این بیمارستان یکی از بزرگترین بیمارستان های اراک است که 400 تختخواب خواهد داشت و در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی 400 میلیارد تومان اختصاص یافته است. امیدواریم این مکان بتواند یکی از شرکت های برتر کشور باشد.

وزیر بهداشت گفت: از ابتدای دولت تا امروز 850 سرویس بهداشتی افتتاح کرده ایم و تا پایان امسال تعداد خدمات به 2000 مورد خواهد رسید و این بی سابقه است. 79 بیمارستان با حدود 10800 تخت احداث کرده ایم و تا پایان امسال 7700 تخت بیمارستانی دیگر اضافه خواهیم کرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

افتتاح دو سرویس بهداشتی در شهر توره شازند

مرکز اورژانس 115 خیرساز روستای توره به نام مرحوم مشهدی احمدی بقش و خانم زنگنه در مدت یک سال و نیم ساخته شد.

زیربنای این فونداسیون 1.25 متر و زیربنای آن 137 متر می باشد و همچنین در کنار این مکان پارکینگ خودرو در زمینی به مساحت 340 متر مربع در حال احداث است.

همچنین پناهگاه اورژانس هوایی شهر توره در مدت 3 ماه در زمینی به مساحت 2150 متر مربع ساخته شد و برای آن که یکی از 12 پنل مرکزی هوا است حدود 200 میلیون تومان هزینه شد. خرج شد.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع سلامت شهری و روستایی توره بازدید کرد.

وی در بخشی از افتتاح این اورژانس گفت: شهرک توره به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی قصد ساخت این ساختمان را داشت که توسط خیرین سلامت ساخته شده بود که از مردم خیر قدردانی می کنیم. این فصل.

منبع: انجمن خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا