اقتصادی

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان گناوه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در پروژه تولید مرغ گوشتی در گناوه اظهار داشت: پایه و اساس انقلاب اسلامی برگرفته از مردم است که شایسته بهترین خدمات هستند و آنچه در توان داریم باید برای خدمت گذاری به مردم به کار گیریم.

وی با تقدیر از سمایه گذار این پروژه در شهرستان افزود: بهره مندی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه شهرستان گناوه در برنامه‌های ما قرار دارد و از همه سرمایه گذران دعوت می‌کنیم که برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف در سطح شهرستان همکاری کنند.

فرماندار گناوه گفت: در دهه فجر امسال پروژه‌های بسیار خوبی با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی، اقتصادی در سطح شهرستان گناوه در نظر گرفته شده است که در ایام مبارک این دهه افتتاح یا اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: امید است بتوان با اجرای پروژه‌های مهم و زیرساختی در راستای نیازهای مردم شهرستان به ویژه در حوزه تولید و اشتغال گام‌های مؤثری برداشت.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان گناوه

تکمیل زنجیره تولید مرغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: تکمیل زنجیره تولید مرغ در شهرستان گناوه در دولت سیزدهم شتاب بسیار خوبی گرفته است و برنامه‌ها و پروژه‌های بزرگی در این شهرستان افتتاح یا در حال اجرا است.

عباس تخم افشان افزود: در همین راستا علاوه بر پروژه افتتاحی امروز، کلنگ زنی پروژه تولید مرغ مادر در سفر استاندار و نیز افتتاح طرح تولید خوراک طیور در شهرستان در سفر رئیس جمهور به استان نظر گرفته شده است.

وی گفت: با اجرای این پروژه‌ها زنجیره تولید مرغ در گناوه تکمیل خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه از همکاری همه ادارات مرتبط در صدور مجوزها و استعلام‌های لازم برای سرعت بخشیدن به روند این پروژه‌ها تقدیر کرد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان گناوه

برنامه‌های ششمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان گناوه با غبار روبی ضریح مطهر امامزاده سلیمان بن علی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ۸۴ واحد و افتتاح ۲۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، افتتاح ۲ پروژه مخابراتی کافوی نوری بلوار جمهوری اسلامی و کوی بعثت (نوروز آباد) گناوه از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های ششمین روز دهه مبارک فجر در شهرستان گناوه بود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا