جامعه و خانواده

افتتاح واحدهای درمان سرپایی بیماران کرونا در کلینیک های شهرداری تهران

مراسم تقدیم بخش مراقبت های بهداشتی برای بیماران عصبی در بیمارستان منطقه ای تهران با حضور مقامات ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش سی وی نت ، روز گذشته ، تفاهم نامه ای برای افتتاح واحد مراقبت های بهداشتی برای بیماران مبتلا به بیماری های عروقی در بیمارستان محلی تهران توسط دکتر گشایش یافت. از شهر تهران

دکتر. علیرضا زالی ، فرمانده کل عملیات مقابله با کرونا در تهران ، در سخنانی در مورد افتتاح مرکز درمانی بیماران مبتلا به کووید -19 با استفاده از اختیارات شهرداری تهران ، گفت: تبدیل شوید.

وی با بیان اینکه این مرکز یکی از 9 روستایی است که به 12 بیمار کرونزی دسترسی دارد و خدمات پزشکی ارائه می دهد ، گفت: ما انتظار داریم این کمپ از ظرفیت 100 تخت جدید استفاده کند.

فرمانده عملیات ضد تاج گذاری در پایتخت تهران با اعلام اینکه بیش از 19000 بیمار مبتلا به کووید در شبانه روز در منطقه تهران و بیمارستان ها تحت درمان هستند ، گفت: معمولاً شش تا هشت ساعت. ارائه اطلاعات مراقبت های بهداشتی به بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا باعث کاهش حجم بالای کار در بیمارستان می شود.

زالی ادامه داد: با توجه به تجارت زمینی مناسب 9 شرکت در تهران ، به نظر می رسد این پاسخ خوبی برای ارائه خدمات درمانی بیشتر به بیماران کووید 19 است.

وی از گسترش بیمارستان های بیماران قلبی در بیمارستان منطقه ای تهران خبر داد و افزود: این کمپ ها می توانند با تعرفه عمومی به 20 منطقه گسترش پیدا کنند.

فرمانده عملیات ضد تاج گذاری در کلانشهر تهران ، با توجه به تخت شناور بیمارستان محلی ، گفت: این تخت ها می توانند ظرفیت های بهداشتی بیشتری ایجاد کرده و مشاغل زیادی را برای افراد فراهم کنند.

دکتر. کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در موج پنجم این بیماری ، بر ضرورت افزایش تعداد بخش ها تاکید کرد و افزود: کمک به بیمارستان محلی پردیس دانشگاه تهران به واقع در تهران

وی گفت: کمپ های ذکر شده حدود هزار واکسیناسیون در سیستم دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: “افزایش ارائه خدمات درمانی و درمانی در تهران از طریق ایجاد بیمارستان افزایش می یابد. شهر تهران به قصد پاسخگویی وارد این عرصه شده است. و خدمات بهداشتی عمومی که رنج مردم را کاهش دهد. “

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت ، کوهپایه زاده خاطرنشان کرد: برای انجام آزمایش های تجربی و ارائه دارو ، امکانات بهداشتی تحت پوشش دانشگاه بهداشت عمومی از این مناطق حمایت می کند و افراد می توانند به کار و تعرفه های دولتی دست یابند.

وی نیاز به عزم ملی و همکاری برای از بین بردن ویروس کرونا را ابراز کرد و ابراز امیدواری کرد که این ارتباط با کمک سایر شرکت ها ادامه یابد.

دکتر. حمید چوبینه – مدیرعامل مرکز پزشکی سالم شهر تهران با تاکید بر اینکه مسئولیت پذیری اجتماعی یکی از مهمترین وظایف شهر است ، گفت: مراقبت بیمارستانی از بیماران مبتلا به اختلالات عصبی از طریق همکاری روستایی با دانشگاه علوم پزشکی تهران ، گامی موثر خواهد بود در کاهش بار بیمارستان

وی با بیان اینکه تا به امروز ، این شهر 9 کلینیک پزشکی برای بیماران مبتلا به اختلالات عصبی در دانشگاه علوم پزشکی ارائه کرده است ، گفت: این مراکز به عنوان پشتیبانی از بیمارستان های دانشگاهی در سراسر تهران عمل می کنند و فرصت گسترش 20 پردیس و این مکان ها وجود دارد.

چوبینه با اشاره به آغاز واکسیناسیون کارکنان دولت تهران از هفته آینده ، گفت: امیدواریم همه همکاران ما در بیمارستان واکسینه شوند. دارو در اسرع وقت با اولویت بندی کارهای حساس و در تماس با شهروندان.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا