حوادث

اعلام مسیرها و محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به ترافیک روز اربعین حسینی به تشریح موانع و توقف در این مراسم پرداخت.

به گزارش سی وی نت، سردار محمدحسین حمیدی با اشاره به مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین گفت: اولین مسیر تردد زائران در این جشن، میدان امام حسین، خیابان هفدهم شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری است. حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام خواهد بود. مسیر دوم میدان جمهوری، میدان نواب، میدان 9دی، میدان بهمن، خیابان بعثت، شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی، چهارراه چشمه علی، خیابان فدائیان، میدان شهر ری، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است. ).

وی ادامه داد: مسیر شماره سه سفر جاماندگان اربعین امام زاده حسن علیه السلام، خیابان امین الملک، خیابان قزوین، خیابان شیخ محمدی، میدان 9 دی، میدان بهمن، بزرگراه بعث، خیابان شهید رجایی، شهید است. بزرگراه کریمی، چهارراه چشمه علی. خیابان فدائیان اسلام، میدان شهر ری، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و جاده چهارم از باقرشهر، خیابان رجایی و شهید آوینی خواهد بود. پل، خیابان سلمان فارسی، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع). جاده پنجم جاده ورامین، میدان معلم، سه راه ورامین، خیابان فدائیان اسلام، شهر ری، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی است.

محدودیت و محدودیت در تردد بازماندگان اربعین

حمیدی با اشاره به محدودیت ها و توقف در این مراسم گفت: محدودیت ها و توقف های این رویداد در جاده های اطراف میدان امام حسین(ع) و خیابان الگیناب است. بین پل چوبی و خیابان مازندران، خیابان هفدهم شهریور حدفاصل امام حسین (ع). میدان و خیابان شوش. خیابان شوش از خیابان هفدهم شهریور تا میدان شوش در هر دو جهت به طور کامل و خیابان فدائیان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو جهت امتداد خواهد داشت.

وی افزود: همچنین مانع توقف کامل این مراسم در خیابان قم تا حد میدان فرمانداری، مرز دروازه در شرق، غرب و جنوب حرم به طور کامل، خیابان 24 متری حدفاصل میدان حرم و . خیابان سازمان آب، جاده ورامین بین سه خیابان ورامین و میدان در هر دو خیابان معلم و خیابان شاهدی بین خیابان رجایی و میدان مدرس وجود دارد.

محدودیت های ترافیکی برای تردد بازماندگان اربعین را تشریح می کند

حمیدی در تشریح محدودیت های ترافیکی این رویداد گفت: تقاطع جاده محلاتی شامل محدودیت های زیر خواهد بود. همچنین اجرای راهبند ترافیکی به سمت شمال در خیابان هفدهم شهریور از میدان خراسان برای مستقیم تردد از خیابان قیازی به شمال نیز در طرح خواهد بود. محدودیت ترافیکی در شمال در خیابان هفدهم شهریور از میدان تیر دوقلو و در جهت تردد در شرق از خیابان شهران و جهانگرد در نظر گرفته شده است. همچنین تمامی محورهای منتهی به شوش، مظاهری، غلامی، یزدی، رجب نیا (شهرزاد) نیز تحت این محدودیت قرار دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین گفت: همچنین در تقاطع شمالی به جنوبی میدان شوش (صاحب جام) محدودیت اعمال می شود و تردد به سمت خیابان شوش غربی، غرب به شرق هدایت می شود.آفتاب خیابان شوش توسط پیوند شهید بخارایی. و رهکوی.

حمیدی با اشاره به سایر محدودیت های جاده ای گفت: محدودیت در خیابان هفدهم شهریور از شهدا، خیابان شهبازی و منتظری، از جنوب به شمال خیابان سلمان فارسی و محدودیت در ورودی خیابان فداییان اسلام از سمت پروین اعتصامی و غیبلی انجام می شود. . . همچنین در ورودی خیابان فدائیان اسلام از خیابان محمدی و رحیمی محدودیت و حد فاصل میدان قشقایی تا میدان سلمان فارسی محدودیت ایجاد می شود.

وی افزود: در خیابان فدائیان از خیابان پروین اعتصامی و غیبی محدودیت تردد وجود دارد و تردد در خیابان فدائیان از خیابان محمدی و رحیمی نیز محدود می شود. همچنین حدفاصل میدان قشقایی تا میدان سلمان فارسی، ورودی بزرگراه آوینی و خیابان سلمان فارسی و میدان معلم در صورت لزوم مسدود است. از میدان شاهدی به سمت شرق بلوار مدرس ممنوع می باشد. و تردد از خیابان کمیل به سمت شمال خواهد بود. میدان مالک).

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به دیگر محدودیت های ترافیکی و محور تردد بازماندگان اربعین گفت: تردد در خیابان ورامین در ضلع غربی ابتدای خیابان میرا عبدینی ختم می شود و جاده به سمت شمال منتهی می شود. . همچنین راهبند میدان معلم در ورودی خیابان 24 متری، آب 24 متری در خیابان غرب، جاده ورامین و دو قطعه از شرق به غرب قبل از سه راه تقی آباد و از طریق آن. پل آوینی.

وی ادامه داد: در صورت نیاز محموله به ضلع شمالی جاده امام علی (ع) منتقل و در جاده امام علی (ع) در ورودی جاده آزادگان در جنوب راه بند می شود. در تمامی ورودی های شهر ری از سمت غرب جاده رجایی و جاده شهید هاشمی (صالح آباد) سد معبر وجود دارد. سدسازی از سمت شمالی جاده آزادگان و از سمت شرقی جاده امام علی (ع) و جاده ورامین اجرا می شود، این وضعیت در دو طرف جاده آوینی حدفاصل بزرگراه صالح آباد تا رجایی حفظ می شود.

حمیدی درباره محدودیت تردد موتورسیکلت ها گفت: تردد موتورسیکلت ها در تمامی محورها به ویژه زیر پل بعث فدائیان، دستواره، بعث، خیابان ابریشم و پل جاده آزادگان در شمال و جنوب فدائیان و تمامی محورها ممنوع است. جاده ورودی از جاده آزادگان در جنوب و شمال فداییان.

مسیرهای رسمی تاکسی چیست؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در تشریح مسیر تاکسیرانی این رویداد نیز گفت: تاکسی ها از جهات مختلف حرکت خواهند کرد که مسیر اول از پارکینگ استانداری تا محل 13 آبان، نازی آباد، صالح آباد، راههان خواهد بود. ، خانی آباد، 9 شوهر و نواب. بود. همچنین از میدان شهر ری روبروی بیمارستان فیروزآبادی به سمت دولت آباد، شوش، خراسان و خاوران تاکسی وجود دارد.

وی افزود: در ضلع شرقی-غربی خیابان ورامین حدفاصل میدان معلم تا میدان بسیج تاکسی ها رفت و آمد دارند و از میدان شهرری تا مترو شهرری نیز اتوبوس ها را جابجا می کنند. مسیر دیگر تاکسی ها ایستگاه متروی دولت آباد در ضلع شرقی میدان حرم و ایستگاه متروی جوانمرد کسب در خیابان فدائیان و میدان امام حسین (ع) خواهد بود.

طرح داستان:

آتش نشانان برای تردد بازماندگان اربعین در تهران در آماده باش هستند

حمیدی در ادامه به پارکینگ این شرکت اشاره کرد و گفت: خودروهای شرکتی در نقاطی مانند پارکینگ استانداری، جهت شرقی به غربی خیابان زکریایی رازی (24 متری) حد فاصل میدان معلم تا حرم، خیابان قم قرار دارند. حد فاصل میدان حرم تا میدان فرمانداری و جاده و خیابان فدائیان اسلام در دو جهت خواهد بود. همچنین ضلع جنوبی میدان سلمان فارسی حدفاصل خیابان آوینی تا هلال احمر و طول خیابان زهروند نیز در وسط ایستگاه اتوبوس همین شرکت خواهد بود.

بیانیه توقف خودروهای شرکت واحد، سپاه، ارتش و فراجا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ادامه داد: خودروی همین شرکت در جاده ورامین از میدان بسیج به سمت میدان معلم در دو جهت، خیابان کمیل زمانی که میدان فرمانداری در شمال است، ضلع جنوبی میدان شهرداری زمانی که آوینی دکتر آوینی است. جاده کریمیان و میثم بعد. خیابان هاد بین میدان معلم و بزرگراه آوینی نیز توقف خواهد داشت. جاده کریمی در دو جهت، جاده امام علی بعد از معدن در جنوب و جاده آوینی جنب جاده رجایی در غرب (منطقه کشاورزی) نیز به ایستگاه اتوبوس متصل می شود.

حمیدی همچنین گفت: اتوبوس سپاه در شرق، اتوبوس نظامی در خیابان سلمان فارسی و اتوبوس فرجا در خیابان میثم و ورامین توقف می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا