حوادث

اعلام حداقل امتیاز برای بهره‌مندی از امریه فناورانه/شرایط شرکت‌ها برای معرفی مشمولان

رئیس سیستم عملیات ویژه مرکزی شرکتها و شرکتها بر اساس دانش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هدف از اجرای طرح سازمانی دانش بنیان را حفظ مدیران اجرایی در این شرکتها عنوان کرد: گفت: 150 نفر پرسنل فنی توسط روسای نظامی معاون وزیر علوم آورده می شود.

به گزارش سی وی نت ، بر اساس تفاهم نامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیروهای مسلح و پیروی از دستورالعمل هایی برای استفاده از ثبت نام در صنعت بر اساس دانش ، توسعه یافته براساس متقاضیان می تواند استفاده کند. پرسنل خدماتی (حقوق نظامی) و شرکتهای مبتنی بر دانش.

در نتیجه ، زیرساخت های سیستم نیروی انسانی ویژه متخصصان فنی در سه دسته “اشتغال جایگزین و امنیت در شرکت های ملی” ، “اشتغال جایگزین در صنعت بر اساس دانش” و “قانون در شرکت اطلاعات” جستجو می شود. به

در نتیجه ، ذینفعان این تسهیلات ، با معرفی صنعت و شرکت ها بر اساس دانش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، خدمت سربازی خود ، از جمله “آموزش نظامی” و “کار (حقوق نظامی) را در یک کشور به پایان رسانده اند. شرکت مبتنی بر دانش “و آنها کارت پایان کار دریافت می کنند.

هر شرکتی که شامل می شود ممکن است حداقل یک نفر برای هر 6 میلیارد ریال فروش در سال (مانند اظهارنامه مالیاتی جدید) یا 10 کارمند تمام وقت در شرکت (مانند لیست بیمه شرکت) کاملاً جدید داشته باشد. به ترتیب نوع فرم اعمال کنید. این محدودیت برای هر شرکت بر اساس داده های سالانه و همچنین برای یک سال (سال خورشیدی) برای هر شرکت حداکثر تا سه است و فقط برای یک سال قابل استفاده است ، اندازه شرکت را می توان برای سال آینده به همان شیوه استفاده کرد. به

در این فرایند ، بر اساس حضور فرد در شرکت بر اساس دانش ، یک عنصر کلیدی به نام “کلید فنی” تعیین شده است که طبق برچسب ، متقاضیان باید حداقل 80 حداقل روی میز داشته باشند. خدمات فنی و صنعت. به

تعداد کارشناسان فنی به شرح زیر است:

کار فناوری استاد استاد PHD شرح
شغل تمام وقت شرکت دانش بنیان تا قسمت 130 تا فصل 140 تا فصل 150 7 امتیاز در ماه (به عنوان مثال سابقه بیمه خصوصی)
عضو هیئت مدیره تا 100 حداقل 9 ماه و 4 ماه در ماه (در دوره ریاست جمهوری ، عضویت رئیس برای آن شخص محاسبه نمی شود)
رئیس شرکت دانش بنیان حداکثر تا 150 حداقل نه نفر از ما هر شش ماه به آن مراجعه می کنیم (ساعت های شخصی بر اساس آگهی های روزنامه)
یکی از بنیانگذاران این شرکت دانش بنیان است تا فصل 20 اولین نفری باشید که به این شرکت می پیوندید
شرکت دانش بنیان (محل کار) تا فصل 20 به ازای هر سه میلیارد دلار فروخته شده ، فصل پنجم
وضعیت پذیرش شرکت دانش بنیان فصل 15 اگر فرد در حال حاضر در یکی از شرکتها بر اساس آگاهی از نوع گروه مشغول به کار است
وضعیت تاهل و فرزندان در مورد ازدواج متقاضی ، فصل های 5 و 10 برای هر فرزند

مهلت ارسال و تأیید اسناد برای هر پست سالانه به شرح زیر است:

تعریف ارزش کارشناسان فنی از حاکمیت قانون مبتنی بر دانش ناشی می شود

ایمان آیانی ، رئیس سیستم عامل منحصر به فرد مرکز دانش و فناوری موسسات و معاون رئیس جمهور در امور علم و فناوری ، در گفت وگو با سی وی نت.، گفت که اجرای این سیاست بر اساس دانش مبتنی بر بسته شدن متن بین پرسنل نظامی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است ، و سپس افزود: برنامه کاری را به صورت “سفارش” یا “” تکمیل کنید انجام شغل دیگر در یک شرکت “”

وی با بیان اینکه این دو پروژه از سال 1397 به متخصصان فنی اختصاص داده شده است ، افزود: “با توجه به ارتباط و همکاری پرسنل نظامی ، ظرفیت هر سال در این منطقه به رسمیت شناخته می شود ، به طوری که 500 نفر از آنها. مردم افراد را به ارتش معرفی می کنند.

عیانی با بیان اینکه این تعداد به مدت 1400 سال به 750 نفر افزایش یافته است ، خاطرنشان کرد: مشاغل دیگری برای 100 نفر برنامه ریزی شده است ، تعداد آنها به 150 نفر افزایش یافته است ، بر این اساس ما هر سال حق داریم افراد واجد شرایط را بیاوریم. مدیران ما شغل دیگری در صنعت داریم ، که در حال حاضر حدود 750 نفر برای سفارشات و 150 نفر برای کار دیگر مشغول به کار هستند.

رئیس سیستم عملیات ویژه مرکزی شرکتها و شرکتها بر اساس دانش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، در مورد روند جذب افراد به این خدمات توضیح داد: کارکنان فعلی یک شرکت مبتنی بر دانش است. و به عنوان رئیس شرکت آنها شناخته شده اند که درخواست خود را برای این منظور در سیستم بنیاد ملی نخبگان به نام “سینا” ثبت می کنند و: (http://sina.bmn.ir) ما مواد را بررسی و ارزیابی می کنیم. بسته به شرایط خاص ما پیشنهاد می دهیم.

آیانی افزود: در این مطالعات در وهله اول عملکرد و وضعیت شرکت های آگاه ارزیابی می شود که آیا این شرکت ظرفیت جذب کارکنان متخصص را دارد یا خیر. اگرچه این شرکتها در گذشته فرایند اطلاعات را طی کرده اند ، اما وقتی شخصی درخواست سفارش آنها را برای ما ارسال کرد ، ما در مورد نمایش به عنوان یک محصول بر اساس اطلاعات تولید شده ، سطح و سطح شرکت ، بلوغ آنها ، وضعیت آنها را ارزیابی می کنیم و عملکرد بیمه و ثبات شرکت ها را ارزیابی می کنیم.

برچسب های فناوری نخبه

آیانی خاطرنشان می کند: از سوی دیگر ، درخواست کنندگان باید براساس نمرات افراد دارای وضعیت باشند. به همین ترتیب ، بسته به مدت اقامت متقاضی در صنعت اطلاعات ، داشتن بیمه در شرکت و همچنین موقعیت شخص در شرکت ، به آنها امتیازی داده می شود که “امتیاز فنی” نامیده می شود.

به گفته وی ، در این ارزیابی ها ، تمام امتیازات فرد اضافه می شود و اگر فرد تعداد امتیازات را بدست آورد ، شخص به عنوان یک قاعده یا وظیفه دیگر به ستاد کل ارتش آورده می شود.

رئیس سیستم عملیات ویژه مرکزی شرکتها و شرکتها بر اساس دانش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هدف از این هدف را قرار دادن مدیران اجرایی در شرکتها بر اساس دانش دانست و تأکید کرد: متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی باشند. درجه یا بالاتر برای مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری.

آیانی ادامه داد: دانشجویانی که می خواهند از این کار بهره مند شوند ، باید بر اساس دانش در صنعت فعال باشند؛ از آنجا که ما فناوری های فردی را می شناسیم ، علاوه بر داشتن سیستم های علمی ، مزایای تکنولوژیکی نیز دارند. مزایای فناوری آنها زمانی مشخص می شود که در یک شرکت دانش بنیان کار می کنند.

اقدامات لازم برای کارشناسان فنی

آیانی ، بر اساس فرآیند حقوقی دانش بنیان ، افزود: “پس از اتمام دوره آموزشی (یک ماه آموزش و 23 ماه کار) ، فرد باید در یک شرکت کامل آگاه باشد.”

وی ادامه داد: “پیشنهاد شغلی دیگر این است که پس از به دست آوردن یک کارآفرین و آوردن وی به عنوان سرباز در ارتش ، این شغل برای هر کسی که مجبور است در یک اتاق قرار گیرد تعریف می شود. کار ایمنی جامعه یا اطلاعات. شرکت بر اساس.” این پروژه به عنوان پروژه مطابق با محصولات شرکت تعریف می شود.

رئیس سیستم خدمات ویژه مرکزی شرکتها و شرکتها بر اساس دانش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، تأکید می کند که شخصی در برنامه پروژه دیگر ظرف 14 ماه برنامه را برنامه ریزی می کند. ، گفت: برای این برنامه. افراد ، کار تعریف شده است ، مدیریت پروژه انجام می شود ، یک قاضی برای شخص تعیین می شود و قضات یک گزارش پیشرفت ماهانه دریافت می کنند و تا زمانی که کار مشخص شده به تحقق نهایی برسد با او ملاقات می کنند.

وی گفت: “این عملیات می تواند 14 تا 19 ماه طول بکشد.” حدود یک میلیون و نیم. جانشینان در طرح دارای حداقل دستمزد در این زمینه هستند و ممکن است این شرکت بسته به کاری که انجام می دهند ماهانه حقوق و دستمزد آنها را پرداخت کند.

به گفته وی ، هر ماه ، 50 سرباز و سرباز هر سال در قالب قوانین و همچنین برای سازماندهی ماموریت های دیگر که بین 100 تا 150 نفر هستند ، آورده می شوند.

عیانی افزود: افراد قبل از اعزام سه ماه مهلت دارند تا از مراحل قانونی استفاده کنند تا درخواست خود را برای ما ارسال کنند و ما آنها را از ماهی که به محل کار اعزام می شوند ، پس از آنلاین به آنها اطلاع می دهیم.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا