ورزش

اعزام تیم فوتبال ناشنوایان به انتخابی المپیک/ وضعیت بسکتبال در هاله ای از ابهام

رئیس فدراسیون ناشنوایان از برگزاری مسابقات مقدماتی بازی های المپیک در رشته های بسکتبال و فوتبال از 9 تا 9 مارس در مالزی خبر داد.

در مصاحبه سی وی نت ، مهران تیشگران گفت: “طبق نامه ای که از کنفدراسیون آسیا دریافت کردیم ، مسابقات بسکتبال کر و لال از 9 تا 9 مارس در مالزی برگزار می شود ، اما حضور ما و توپ واضح است ، اما مشخص نیست که ما به بسکتبال خواهیم پیوست یا خیر.

وی گفت: در المپیک ، از آنجا که فوتبال ، چهار تیم برتر کسب درآمد می کنند ، ما مشکلی برای گرفتن پول نداریم ، اما در بسکتبال ، زیرا فقط دو تیم از آسیا پول می گیرند ، وضعیت تلاش ما برای شناسایی واضح است. ” نه ، ما وضعیت را بررسی خواهیم کرد و از نظر رئیس انجمن با کادر فنی تصمیم خواهیم گرفت که آیا تیم بسکتبال را به انتخاب المپیک بفرستیم یا خیر؟
تیشگران گفت: “برای شرکت در مسابقات مقدماتی بازیهای المپیک ، باید در اسرع وقت مجوز برگزاری اردوی خود را از مقر ملی کرونا در وزارت ورزش بگیریم تا اقدامات لازم را انجام دهیم. برای اشغال اردوگاه ها. ” البته ما تا پایان ماه نوامبر فرصت داریم آمادگی اتحادیه آسیا را برای شرکت در انتخابات اعلام کنیم.
سرانجام ، در مورد راه اندازی ووشوی ناشنوا ، وی افزود: “در طی مکاتبات ما با رئیس فدراسیون ووشو ، تصمیم بر این شد که کار ما ابتدا با بحث در مورد بازی های عمومی در این منطقه بعد از کرونا آغاز شود. ، و سپس با بررسی وضعیت نرخ بهره. ” برندگان این منطقه و حضور موفق در بخش عمومی ، با مشارکت فدراسیون ووشو ، به تدریج وارد بخش ورزش می شوند ، از طریق مشارکت با رهبران آسیا و جهان ، شرایط را برای حضور فراهم خواهیم کرد بازیکنان ناشنوا در ورزش های آسیا و جهان.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا