اقتصادی

اعزام بیش از ۲۰۰ نفر از اسلام آبادغرب به مرقد امام راحل(ره) – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرهنگ بهزاد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از مردم شهرستان اسلام آبادغرب برای شرکت در سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد امام راحل (ره) اعزام می‌شوند.

وی افزود: با گذشت سال‌ها از رحلت امام خمینی (ره) هنوز هم جامعه مشتاق و دنباله‌رو تفکر و مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و یاد و اندیشه امام راحل منشأ و منبع مسیر اسلام و انقلاب در عرصه داخلی و خارج از مرزهای جغرافیایی است.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) را یک حرکت عظیم فرهنگی، عبادی و سیاسی دانست و تصریح کرد: امسال بیش از ۲۰۰ نفر از مردم شهر شهیدان مرصاد در قالب کاروان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند که در طول مسیر رفت و برگشت برنامه‌های فرهنگی و معنوی متعددی ازجمله زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه (س) در قم برای ایشان پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به شور و اشتیاق جوانان و نوجوانان برای زیارت مرقد امام راحل و بهره مندی از زیارت مقام معظم رهبری و منویات معظم له سعی شده است زیارت اولی‌ها در اولویت اعزام قرار گیرند، البته خانواده‌های زیادی از خیل ارادتمندان به امام (ره) و رهبری نیز به صورت شخصی عازم حرم مطهر حضرت امام (ره) می‌شوند.

یوسف‌وند بیان کرد: مراسمات مختلفی نیز در شهرستان پیش بینی شده که با حضور آحاد مردم ولایت مدار اسلام‌آبادغرب برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا