ورزش

اعتراض خداداد عزیزی به شرایط تیم ملی

                                                                                                                                                                                                            خداداد عزیزی به وضعیت یک ملت معترض است

طبق گزارش ها پیلخداداد عزیزی درباره وضعیت تیم ملی ایران در مراحل پایانی جام جهانی 2022 قطر ، گفت: امیدوارم اتفاق خوبی برای ایران بیفتد. همه ما بهترین ها را برای ملت می خواهیم تا بتواند به اوج برسد. کار ما آنقدر سخت است که شاید ربطی به بازی تدارکاتی نداشته باشد ، اما متأسفانه در بازی دوم ما مقابل بحرین ، اگر نتوانیم در این بازی پیروز شویم ، کار ما سخت خواهد بود.

وی در مورد اردوی آماده سازی بحرین در اوکراین و بازی دوستانه عراق بین تاجیکستان و نپال و شرایطی که ایران برای ادامه این مسابقات آمادگی خوبی ندارد ، گفت: متأسفانه ما همیشه از نظر سرعت همیشه کار نمی کنیم و این یک تکرار است در این زمان تم. “جای تعجب نیست. فقط در زمان کیروش موقعیت خوبی برای ورزش و پارک داشتیم. ما اکنون سازمانی برای آماده سازی نداریم و کارهای سخت زیادی در پیش داریم.

قاتل سابق تیم ملی ایران درباره اضافه شدن کریم باقری به کادرفنی تیم صحبت کرد: باقری بازیکن بزرگی است و مرد خوبی به حساب می آید. این می تواند رشد کند و افزودن آن به گروه بسیار خوب است. امیدوارم حوادث بحرین به نفع جامعه جهانی باشد.

عزیزی که اکنون در جام جهانی 2006 با ایران موقعیتی مشابه شاگردان اسکوچیچ را در اختیار دارد ، ایران به جام جهانی آلمان صعود کرد ، گفت: “در حال حاضر اوضاع به این شکل نیست اما نمی توانیم بگوییم. زیرا آن زمان اتفاق افتاد ، در این زمان اتفاقات مشابهی باید رخ دهد. با این حال ، تیم ملی ایران همیشه در شرایط دشوار بازی کرده است. امیدوارم بچه ها این شرایط دشوار را به خوبی درک کنند و در بقیه بازی پیروز شوند. ما در همه بازی ها پیروز خواهیم شد و اگر پرش به بازی ، کار ما سخت خواهد بود.

وی در مورد انتقاد از تماس یا عدم فراخوانی برخی از بازیکنان فوتبال به اردوی تیم ملی ایران گفت: نظر مردم متفاوت است و همه بازیکنان مورد نظر خود را صدا می کنند. طبیعتاً از نظر هر بازیکنی انتقاداتی وجود دارد که سرمربی یک کشور خودش را در معرض خطر قرار نمی دهد. فکر نمی کنم اتفاق خاصی در این رخ دهد اما اسکوچیچ بازیکنان را به دلخواه دعوت کرد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا