ورزش

اعتراض باشگاه گل‌گهر به لیست تیم‌ملی

اعتراض جماعت گل گهر به فهرست ملی

اعتراض تیم گل گهر به نام تیم ملی فوتبال که در این بیانیه ذکر شده است.

به گزارش خبرگزاری سی وی نت؛ فهرست کشورها فوتبال ایران دیروز (جمعه) اعلام شد که اسامی بازیکنان گل گهر به عنوان یکی از تیم های برتر جداول اطلاعیه ای پیدا نشد در بین بازیکنان گل گهر، سعید صادقی، ستاره مدرن به نظر می رسد بازی لیگ برتر او با 7 گل و 8 پاس گل، متاثرترین بازیکن یک بازی است، او به تیم ملی دعوت می شود، اما این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل است که جماعت گل گهر در بیانیه ای به این تبعیض اعتراض کردند:

«نوشتن اتفاقاتی که برای باشگاه گل گهر سیرجان در جریان بازی فوتبال رخ داد چیز اجباری، ساعت ها طول می کشد. از حذف هفت امتیاز نادرست و خطاهای مداوم گرفته تا دعوت نشدن بازیکنان واجد شرایط در گل گهر. یک کشور که سوالات زیادی را برای حامیان این گروه ایجاد می کند.

در سرتاسر جهان، استاندارد برای حضور در تیم ملی فوتبال، عملکرد و آمادگی بازیکنان است جهان یک سوال است البته آمار و ارقام بازیکنان در طول فصل و اندازه آنها بر نتیجه نحوه بازی آنها تأثیر می گذارد بازی می تواند نشانه ای از قرار گرفتن آنها در لیست تیم های ملی باشد. اگر به آخرین لیست ارائه شده توسط تیم های ملی نگاه کنید بازی فوتبال ایران در حال انجام یک بازی است مقدماتی جام جهانی در آنجا تناقضاتی پیدا می کنید و در ذهن کارگران یک کشور این اصل مهم ترجمه می شود که جای تاسف دارد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان یکی از بهترین و پر حمایت ترین تیم های حال حاضر فوتبال ایران است لینک لینک اگر این کار به اشتباه هفت امتیاز از او گرفته نمی شد، احتمالاً در یک بازی رقابتی قرار می گرفت. حتی زمانی که این تحت فشار اتفاق می افتد چیزهای معنوی در نتیجه می توانست با وجود تخلفات داوری باعث فروپاشی تیم فوتبال گل گهر شود و این تیم به مسابقات برگردد تا نشان دهد باشگاه گل گهر در حرفه ای بودن درست عمل کرده است.

چطور است که در لیست جدید همین کشور از گل گهر نامی برده نشده است؟ غیرفعال، نیمکت نشین و حتی مصدوم، دعوت شد، اما سعید صادقی که با هفت گل، هشت پاس گل و سرعت باورنکردنی آقای گل امسال لیگ برتر است، دعوت نمی شود. مدیر ارشد و هنرمندان ملی واکنش آنها به این موضوع مهم چگونه خواهد بود؟

آمارها نشان می دهد سایر بازیکنان گل گهر از جمله محسن فروزان، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، میلاد زکی پور و مهدی تیکداری جزو بهترین و آینده دارترین بازیکنان لیگ برتر هستند. اما از آنجایی که معیارهای دعوت از تیم های ملی هیچ ربطی به شایسته سالاری، حضور در زمین، آمادگی و عملکرد همه ندارد، چون بازیکن مناسب گل گهر و برخی اعضای خوب جامعه در لیست جدید وجود ندارد. یک کشور

اگر نام این رویداد «بی انصافی» نباشد، چه نامی بر آن گذاشته می شود؟ لباس همان ملت مقدس و دارای ارزش و احترام فراوان است. اما آنچه ارزشمند و مهم است، ایده پشت این گروه است. آیا در ذهن سرمربی و کادر فنی کشور اصطلاحی برای شایسته سالاری و همچنین اصل به نام نگاه ملی در ذهن فوتبالیست ها وجود دارد؟ اگر اینطور نیست، به لیگ برتر بروید و چند تیم از فشار هواداران خود می ترسند. اما مطمئن باشید که این بی عدالتی ها عاقبت خوشی برای فوتبال ایران نخواهد داشت.

پایان پیام/

دکمه بازگشت به بالا