حوادث

اطلاعات تورها چرا ثبت می‌شود؟

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز ، برنامه “ثبت نام ثبت نام سفر” آغاز شد. مقامات وزارت میراث فرهنگی ، جهانگردی و صنایع دستی گفتند که آنها موافقت کرده اند تا کرونا ملی را هدایت کنند تا نوروز را در قالب سفر و با ثبت اجازه اقامت هدایت کند.

اگرچه ستاد ملی کرونا هنوز تصمیم نهایی در مورد سفر نوروز را اتخاذ نکرده است ، اما بیانیه مقامات وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در مورد شرایط و ضوابط سفر پیشنهادی نوروز ، رازآمیز ارزیابی سفر است. با این حال ، مقامات این وزارتخانه معتقدند که راه اندازی سیستم ثبت تور می تواند یکی از راه های تنظیم گردشگری و گردشگری در تعطیلات نوروز باشد ، که البته این امر به پشتیبانی پلیس راهور ، ناجا و نیروی انتظامی بستگی دارد.

اسماعیل برات ، معاون ستاد نظارت و تحقیقات وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، گفت انگیزه اجرای این برنامه بیش از سازماندهی و مدیریت سفر در تعطیلات نوروز و شرایط نرم تاج است. فناوری های جدید برای همه دولت ها مشهود بوده است ، دولت های برتر جهان طی سال های گذشته این روند را اجرا کرده اند ، مانند کاهش هزینه های عمومی ، کارایی و اثربخشی مدیریت و مدیریت ، درک و کاهش فساد از مزایای سیستم های الکترونیکی است.

وی ادامه داد: در گذشته تعداد مقصد محدود نبوده و می توان از قدرت موجود برای مراقبت از وقایع آنها استفاده كرد ، اما در دهه های اخیر به رشد صنعت سفر و رشد صنعت گردشگری نگاه كنید ، استفاده از مکان ها و بسیاری از رویدادها. در حال حاضر ، حدود 5300 شرکت (صنعتی) وجود دارد که مسافرت و جهانگردی را می بینند ، و همچنین وزیر حمل و نقل ، به عنوان ناظر قانونی این شرکت ، مهم نیست که چقدر پول وجود دارد است ، می تواند مورد توجه قرار گیرد و مورد مدیریت آنها کار نمی کنند ، به خصوص در سفر.

برات افزود: “حدود هشت سال از زمان صدور دفتر آژانس مسافرتی از نظر سیستم های رایانه ای می گذرد ، اما روند شروع فرآیند ثبت نام گردشگران در همان سیستم از چند سال پیش آغاز شده است.”

وی تأکید کرد: اهداف اصلی راه اندازی سیستم ثبت تور ، جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی سازندگان و تنظیم کنندگان غیر مجاز ، سازماندهی سفرهای داخلی و بین المللی ، جلوگیری از تورهای غیرمجاز ، شکایت ، درک قول بهبود کیفیت کار ، ایجاد یک تعداد خوب سفرها و اطلاعات و پشتیبانی از سفرهای مسافرتی و کاری در شرکت های دارای مجوز تحت بند B (گردشگری).

معاون رئیس ستاد نظارت و تحقیقات ادامه داد: یکی از مشکلات در این زمینه مشکل سفرهای غیرمستند در شرکت های فاقد مجوز است که ارزیابی اشتغال همه آنها دشوار است. از طرف دیگر ، برخی از شرکت ها تخلف و پاسخی دارند که نسبت به آنها اخطار یا هشدارهای کتبی دریافت کرده اند ، اما راهی برای تحقیق و اجرای این امر وجود ندارد. معرفی سیستم ثبت گردشگر علاوه بر شناسایی سفر در تأسیسات غیرمجاز ، امکان شناسایی خسارت به صنعت مسافرت را نیز فراهم می کند.

برات گفت: “موضوع مهم دیگر توافق بین صنعت گردشگری (جهانگردی) و صنعت جهانگردی است که از طریق آن برخی از مشکلات و اختلافات مربوط به آن حل خواهد شد.” از اوایل دهه 1980 ، وزارت جهانگردی (که قبلاً به این سازمان معروف بود) ، با همکاری امنیت خصوصی و پرسنل بازرگانی ، دفتر “نوعی سفر” را برای محافظت از حقوق مسافران ایجاد کرد. به این گردشگر باید این قرارداد داده شود یا مسافر باید از حقوق خود آگاه شود. این توافق نامه دو طرفه و یک طرفه است که در سال 2016 با روشی فراتر از حمایت از حقوق مردم و مسافران اصلاح و اصلاح شد ، اما در برخی موارد مشخص شد که مسافران از این توافق نامه در فروش آنها به دفاتر خاصی سفر می کنند و هیچ پایه ای در وجود چنین توافقی ندارند. ما اغلب می فهمیم که پس از بروز اختلاف یا شکایت بین مسافر و نماینده شرکت یا مسافر آسیب دیده ، از قرارداد نظامی استفاده نشده است ، اما اکنون با انتشار مراحل ثبت نام نام تور ، این درگیری است به طور خودکار حل می شود ، زیرا نیروهای تیپ به سیستم اعزام شده اند.

وی تأکید کرد: با معرفی این سیستم ، همه آژانس های مسافرتی و مسافرتی ملزم به ثبت تورها و افشای جزئیات مسیرها و مقصد در داخل و خارج از کشور هستند ، اما نه به عنوان نتیجه و مسئولیت های ثبت نام نکردن تورها و موارد دیگر. مشکلاتی که از این امر بوجود می آیند ، اولین مشکل در صنعت و مسافران خواهد بود. مطمئناً مردم و مسافران باید این تمایل را از دفتر داشته باشند و تورهای ثبت شده در سیستم را بخرند و کد تأیید داشته باشند.

برات گفت: “آژانس های مسافرتی می توانند از این سیستم برای انتخاب راهنماهای مجاز و دارای مجوز ، ثبت اطلاعات داخلی یا خارجی ، وارد کردن مشخصات مسافران مورد نیاز برای به دست آوردن کد رهگیری 15 رقمی منحصر به فرد قرارداد استفاده کنند و کد رهگیری را به شما بگویند.” به مسافر علاوه بر این ، برای هر تور ، “کد پاسخ سریع” یا همان کد QR ارائه می شود ، که شامل دستورالعمل های سفر است و در اتومبیل مسافرتی و مسافرتی (داخلی) گنجانده شده است ، بنابراین می توان تفاوت را شناسایی و شناسایی کرد این انتقال از گروه های فاقد سند و فاقد سند برای پلیس آسان تر خواهد بود.

وی اضافه کرد: شکایات مربوط به تورها و ردیابی مطالب برخلاف شرایط آن و خدمات خریداری شده نیز ممکن است توسط این کد رهگیری در سامانه ثبت تور انجام شود. مطمئناً سیستم مزاحمت به عنوان الحاقی به این سیستم طراحی شده است و برای شروع آن ، سیستم مدیریت سفر عالی خواهد بود.

برات در مورد لزوم ثبت اطلاعات سفرهای ورودی در سیستم ثبت تور ، علی رغم فراخوان پلیس برای انجام اقدامات مختلف برای ثبت اطلاعات مسافران خارجی ، اظهار داشت: سیستم ثبت نام سفر موجود است ، همه با عزیمت و ورود به سیستم زمینه ورود تعداد تورها و سفرها ، سازماندهی تورها ، رسیدگی به اخطارها و تعلیق های دفتر شکایات سفر و مسافرت. این سیستم در مورد تعداد تورها و ورودها است.

وی افزود: “بازدید از منازل گاه با پلیس درگیری پیدا می کند که در بعضی مواقع در ادامه سفر با موانعی روبرو می شود.” از طرف دیگر پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت هایی در استفاده از اتوبوس های مسافربری یا اتوبوس در جاده های شهر ، عمدتا در موزه ها و پارکینگ ها دارد که این امر برای پذیرش و مشارکت پلیس در تنظیم سیستم ثبت تور است. ، دارای کد شناسایی است که می تواند شناسایی کند این به پلیس حق سفر می دهد ، امیدواریم برخی مشکلات و محدودیت ها از این طریق برطرف شود.

معاون رئیس ستاد در نظارت و نظارت بر گردشگری کشور در مورد دلایل راه اندازی سیستم “SATG” توسط نیروی انتظامی و درخواست از واردکنندگان برای ثبت اطلاعات گردشگران خارجی در این سیستم ، صرف نظر از هزینه ثبت نام. و وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کرد: ما در مورد سیستم “Satag” اطلاعی نداریم ، اما به نظر می رسد که تا حدی شبیه سیستم ثبت تور وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است.

وی افزود: این سامانه اعلام شده و كاملاً زیر نظر كاركنان مربوطه در دسترس است به آدرس https://ta.mcth.ir/ كه این امر همچنین با ارائه و ارائه خدمات وب پلیس ، اطلاعات و نظارت را برای پلیس فراهم می كند. ما چندین جلسه با پلیس برای راه اندازی سیستم ثبت تور داریم ، و آنها در حال حرکت به جلو هستند ، بنابراین ، همه دفاتر مسافرتی در هر منطقه لازم است در سیستم ثبت نام تور ثبت نام کنند. تا با موانع و مشکلاتی روبرو نشوند.

وی درباره برنامه های وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در رابطه با سفرهای هوشمند در نوروز صحبت کرد و خواستار محدود کردن سفر و گردشگری شد: “این طرح با توجه به پتانسیل سیستم ژانا و صدرا ، یک برنامه بسیار خوب و غیر قابل برگشت است. توسط اداره مرکزی تأیید می شود. »مدیریت ملی تاج ، ما می توانیم با رعایت سیستم بهداشتی برای اهداف سفر ، از سفر ایمن حمایت کنیم به عبارت دیگر ، دفتر مسافرتی کد رهگیری را از سیستم ثبت نام تور دریافت می کند ، انشاالله در سفرهای نوروزی مشکلی پیش نخواهد آمد. به دلیل کد رهگیری آنها ، که به صورت کد QR در راهنمای تور قرار دارد یا در پنجره اتومبیل توریستی متصل است ، کشف این موضوع برای شاه و پلیس تورگردانان را آسان می کند.

برات اظهار داشت: “یکی دیگر از مزایای اشتراک اطلاعات تور این است که افراد قادر به رفتن به یک تور غیرقانونی نیستند.” مردم باید بدانند که فقط باید خدمات سفر را از دفتر سفر و گردشگری و کد چک خریداری کنند. بدیهی است که اگر علی رغم این گفته ها شخصی بدون کد اعتبار سنجی و بدون مجوز دچار حادثه ، تصادف یا هر مشکلی در حال حرکت شود ، مسئولیت مسئولیت با آن شخص است. بنابراین ، ما از عزیزان و جامعه خود می خواهیم که به این موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا