ورزش

استقامت سال های گذشته را ندارم!

رسالت:

رونی اوسالیوان ، سومین اسنوکر بزرگ جهان ، در دور اول این رقابت ها با پیروزی علی کارتر ، بیست و دوم در رده بندی جهانی ، از طریق مقام چهارم گروه رقابت کرد و به شانزدهمین دوره این رقابت ها راه یافت. است. با این پیروزی ، او سالیوان در دور دیگری به مصاف باری هاوکینز ، بیست و یکمین در جهان می رود.

رونی پس از باخت 9-3 (چهارم در رده بندی اسنوکر در جهان) یکشنبه شب در پایان مسابقات اسنوکر باز اسکاتلند 2004 ، رونی به این مسابقات پیوست.

پس از اینکه در نهایت در فینال پیروز شد ، اوسالیوان گفت که او یک مسابقه 8 مایل را انجام داده اما احساس می کند توانایی بهبود سریع برای کسب عنوان قهرمانی را ندارد. وی پس از پیروزی در اولین بازی خود در مسابقات گرند پری ، اظهار نظر جالبی کرد و گفت: پس از بردن ششمین برد من در ماه آگوست ، حدود 10 روز طول کشید تا ریکاوری کنم!

وی ادامه داد: “بعد از اینکه سرانجام برنده مسابقات اسکاتلند شدم ، هشت مایل دویدم و سپس به خواب رفتم. من همچنین فیلم را تماشا کردم و یک وعده غذایی خوب خوردم زیرا دو روز طول می کشید تا من انرژی لازم برای انجام هر کاری را داشته باشم. من انرژی سالهای گذشته را نداشته ام و نمی توانم سریع بهبود پیدا کنم.

ای سالیوان ، که اخیراً 45 سالگی را جشن گرفت ، گفت: “مهم این است که در زندگی مثبت و مثبت باشید ، زیرا پیروزی در همه چیز خیلی مهم نیست.” چند سال پیش ، من فکر کردم که باید هر نژادی را فتح کنم و این کار را کردم و فقط بدبختی کردم!

وی در مورد اولین بازی خود در گرندپری برابر 22 مرد در جهان گفت: “ما امشب خوب نیستیم.” علی توپ های زیادی را از دست می دهد اما وقتی در بازی تلاش زیادی می کنید همه چیز فراموش می شود. من معتقدم این یک بازی شجاعت است.

رونی ادامه داد: “من فکر می کنم علی بازیکن بزرگی است. من مشتاقانه منتظر رویارویی با حریف دیگری از بری هاوکینز هستم زیرا او بازیکن بزرگی است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا