سلامت و تندرستی

از واکسن ایرانی-استرالیایی کرونا چه خبر؟

مدیر ارشد تحقیقات شرکت داروسازی استرالیا-استرالیا “Spicogen” گفت: نسخه دوم این دارو تولید شده است اگر محققان مواد غذایی و دارویی آن را بپذیرند و این مجوز را دریافت کنند ، مطالعه روش سوم دارو این واکسن در 16،800 نفر این کار را کردند.

در مصاحبه سی وی نت ، دکتر پیام طبرسی وی در مورد آخرین وضعیت داروهای اسپیکوژن اسپانیایی-استرالیایی گفت: “دوره دوم درمانی داروهای اسپیکوژن سپری شده است و ما اطلاعات و نتایج را به وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو ارائه داده ایم که در صورت تأیید هر دو را بررسی می کند ، روش سوم مجوز. “برای شروع روش سوم مطالعه پزشکی.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این دوره درمانی قبلاً روی 400 نفر انجام شده است ، افزود: نتایج نشان داده شده و مورد مطالعه قرار گرفته است. در قسمت دوم ، واکسن نیز تجویز شده است ، اما ابتدا وزارت بهداشت آن را تأیید می کند ، سپس می توانیم نتایج واکسن را اعلام کنیم.

طبرسی گفت: “طبق برنامه ، اگر مجوز انجام مطالعه سوم را بگیریم ، این مطالعه با 16 هزار و 800 نفر انجام می شود و حدودا یك ماه تا یك ماه و نیم طول می كشد تا بتوانیم واكسن بزنیم و كار كنیم. مطالعه. “اگر مجوز به موقع اعمال شود ، این دوره تا پایان تابستان به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه داروی اسپایکوژن یک داروی نوترکیب است و دارای مکمل هایی برای افزایش خواص ضد التهابی است ، افزود: یک روش پیش بالینی در فاز یک در استرالیا ایجاد شده و توسط وزارت بهداشت استرالیا تأیید شده است. دور دوم در ایران و سومین مرحله به امید خدا در ایران برگزار می شود. البته نه تنها به ایران ، بلکه به سایر کشورها ، این بستر داده شده است ، اما اکنون آن را آموخته ایم.

طبرسی گفت: “این دارو همچنین یک داروی مضاعف است و یک مکمل پروتئینی است که علاوه بر آن به تزریق واکسن نیز کمک می کند.”

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا