ورزش

از مسئولان ورزشی انتظار داریم همان طور که مدال می گیریم حمایت هم شویم

در شهر خودم فقط وعده شنیدم

دارنده مدال طلای ساندا قهرمانی جهان تاکید کرد که هدف اصلی او برای سال آینده رسیدن به مدال طلای هانگژو است.

یوسف صبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: خداراشکر شرایطم خوب است و پس از مسابقات قهرمانی کشور سرحال و قبراق هستم تا بتوانم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرم. از رقبایم هم شناخت خوبی دارم زیرا هم در تمرینات و هم در اردوها کنار هم هستیم و نسبت به هم شناخت بالایی داریم.

**هر کسی بهتر تمرین کند مزد زحماتش را می‌گیرد 

وی افزود: رقبایم هم بازیکنان خوبی هستند و خیلی خوب هم تمرین می‌کنند و آماده‌اند تا ملی‌پوش شوند. البته معتقدم هر کسی که بهتر تمرین کند بدون شک می‌تواند مزد زحمات خودش را هم بگیرد. من هم از این قاعده مستثی نیستم و تلاش خواهم کرد تا بتوانم مانند همیشه از دل رقابت‌های انتخابی سربلند بیرون بیایم تا بتوانم برای کشورم بهترین مدال را به دست بیاروم.

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان با اشاره به اینکه قرار است سال آینده در چند رقابت مهم حضور پیدا کنند، گفت: خداراشکر بالاخره پس از چند سال قرار است در چند مسابقه مهم از جمله بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان، ورلدگیمز و همچنین دانشجویان جهان حضور پیدا کنیم که اتفاق خوبی است و طلسم ما هم مانند سایر رشته‌های ورزشی شکسته شود و به مسابقات برویم. حدود چند سالی بود دلمان برای حضور در میادین مهم برون مرزی تنگ شده بود و تنها تمرین کردن که کافی نیست و نیاز است به رقابت‌ها برویم تا بسنجیم در چه شرایطی هستیم.

**مدال طلای بازی‌های آسیایی در ویترین افتخارات من خالی است 

صبری هدف اصلی خود را به موفقیت در بازی‌های آسیایی معطوف کرد و درباره آن  گفت: تمام هدف اصلی من بدون شک موفقیت و کسب بهترین مدال در هانگژو است زیرا در ویترین افتخاراتم تنها جای این مدال خالی است و تلاش زیادی خواهم کرد تا به این مدال هم برسم. تصمیم دارم برای بازی‌های آسیایی به وزن 75 کیلوگرم بروم و در این وزن به رقابت بپردازم.البته نباید از یاد برد که مسابقات در خود کشور چین است که اصلی‌ترین رقبای من در بخش ساندا همین نفرات هستند اما با این وجود خوشبختانه در چند سال اخیر بچه‌های ما توانسته اند چه در داخل چین و چه در هر کشوری آنها را ببرند و امیدوارم امسال هم همین رویه برای ما تداوم داشته باشد و بتوانیم در خود این کشور بیشترین مدال‌ها که نوع رنگ مدال طلا باشد را صید کنیم.

**در شهر خودم تنها وعده وعید از زبان مسئولان شنیدم 

وی در خصوص اینکه از لحاظ حمایتی شرایط در استان اردبیل چگونه است، اظهار داشت: ما هیچگونه حقوقی به جز روزهایی که در اردو هستیم نداریم. متاسفانه  در استان خودم هم چندان شرایط مطلوب نیست اگر چه قهرمانان زیادی در این استان حضور دارند اما از لحاظ حمایتی شرایط چندان برای ما باب میل نیست. در گذشته استاندار وقت اردبیل آقای بهنام‌جو قول‌های زیادی به من داد اما آنطور که باید و شاید حمایت نشدم. من در کارنامه خودم 2 مدال جهانی و مدال‌های دیگری هم دارم اما تنها وعده و وعید شنیدم که هیچ کدام از آنها رنگ واقعیت به خود نگرفت. 

نفر نخست مسابقات جام جهانی چین ادامه داد: خود من 7 بار به مسابقات مهم رفته‌ام و همیشه هم قول‌های زیادی به من داده شده مانند اینکه به من زمین بدهند یا حتی منزل مسکونی اما تاکنون که اتفاقی رخ نداده است. البته بر عکس این مساله شخص صدیقی رییس فدراسیون همیشه تلاشش بر این بوده که بهترین‌ها را برای ما فراهم کند. او واقعا مدیر لایقی است و می‌کوشد که امسال هم در مسابقات دوباره بهترین نتایج را بگیریم.

**مسئولان ورزش کشور به مانند مدال‌هایمان برای ما ارزش قائل شوند

ملی‌پوش ساندا با اشاره به اینکه از طرف مسئولان ورزش کشور هیچ حمایتی نمی‌شوند، عنوان کرد: به عنوان رشته‌ای که بیشترین مدال‌ها را در این سالیان اخیر در رشته‌های ورزشی برای ایران کسب کرده‌ایم این انتظار و توقع را داریم که از ما همانگونه که مدال می‌گیریم همان گونه هم حمایت شود. بالاخره ووشو ایران یکی از قطب‌های اصلی جهان در این رشته است و باید خوب حمایت شویم تا بتوانیم به این موفقیت‌هایی که در این سالیان اخیر رسیده‌ایم باز هم به شکل بهتری آن را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا