ورزش

از رئال پیشنهاد داشتم/ بارسلونا را با قلبم انتخاب کردم

به گزارش شفافی که آلموندو گفت، نیمار یکی از استعدادهای بزرگ برزیل در فوتبال جهان است تا جایی که حتی پله، اسطوره فوتبال برزیل، قبل از خروج این بازیکن از بارسلونا، او را بهتر از مسی می دانست.

نیمار از بارسلونا و رئال مادرید پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت سانتوس را به مقصد بارسلونا ترک کند تا با مسی روزهای بهتری را سپری کند. او با آبی ها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و به پاری سن ژرمن رفت.

او درباره پیوستن به بارسلونا در سال 2013 گفت: زمانی که در سانتوس بودم پیشنهادهای زیادی داشتم، اما رویای من ماندن در بارسلونا بود. و و و و و و و و و و و و است از کودکی بازی بارسلونا را دنبال می کردم و آرزوی من این است که روزی در این تیم بازی کنم و به محض دریافت چنین پیشنهادی بلافاصله آن را پذیرفتم.

نیمار در خصوص علاقه رئال مادرید به جذب او گفت: یادم می آید از رئال مادرید پیشنهاد داشتم. پیشنهادهای دیگر را به خاطر ندارم، اما به یاد دارم که شانس رفتن به رئال مادرید را هم داشتم. من تصمیم نهایی را خواهم گرفت. من به حرف قلبم گوش دادم و به همین دلیل بارسلونا را انتخاب کردم. قلبم باعث شد به بارسلونا بروم و از تصمیمم پشیمان نیستم.

نیمار هم فصل خوبی را در بارسلونا پشت سر گذاشت اما تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن برود. او با قراردادی تا سال 2022 با ارزش 222 میلیون یورو از تیم پاریسی جدا شد. او قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد.

در تابستان نیمار در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن قرار گرفت اما در نهایت تصمیم گرفت در این تیم بماند.

دکمه بازگشت به بالا