ورزش

از حرف‌هایی که در تلویزیون در مورد ساپینتو زدم پشیمان نیستم

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال و صنعت نفت در حالی یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ را در هفته گذشته برگزار کردند که این مسابقه حاشیه‌های مختلفی داشت. مهم‌ترین اتفاق، صحبت‌های جنجالی ساپینتو در کنفرانس خبری بود که از الفاظی عجیب در مورد عبدالله ویسی استفاده کرد و البته سرمربی صنعت نفت هم ساعاتی بعد با حضور در یک برنامه تلویزیونی جواب سرمربی استقلال را داد. با ویسی در خصوص بازی با استقلال، اتفاقات حاشیه‌ای این مسابقه و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده‌ایم.

فکر می‌کردید در ورزشگاه آزادی از استقلال امتیاز بگیرید؟

ما چاره‌ای جز امتیازگرفتن نداشتیم و حتی به برد هم فکر می‌کردیم. قبل از بازی هم به بچه‌ها گفته بودم که باید امتیاز بگیریم چون در شرایطی نبودیم که امتیاز از دست بدهیم. خوب هم فوتبال بازی کردیم و به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. دست هواداران هم درد نکند که هزار کیلومتر راه را به تهران آمدند تا تیم محبوب‌شان را حمایت کنند. سعی می‌کنیم در ۲بازی پایانی هم آنها را خوشحال کنیم.

 چقدر امید دارید که در لیگ برتر بمانید؟

زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفتم ۸امتیاز عقب بودیم ولی حالا شرایط بهتری داریم و به جایی رسیده‌ایم که باید ۲بازی را ببریم، فقط باید ببریم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

فکر می‌کنید بازی‌های شما از مس کرمان راحت‌تر باشد؟

در فوتبال بازی راحت نداریم، هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما فقط این را می‌دانیم که در ۲بازی آخر محکوم به برد هستیم. اول باید به فکر بازی با ذوب‌آهن باشیم که در زمین خودمان برگزار می‌شود. قبل از هفته آخر، برد در این بازی بسیار مهم است. بچه‌ها روحیه و انگیزه بالایی دارند و تلاش می‌کنیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

در مورد حاشیه‌های بعد از بازی صحبت کنید. بعد از صحبت‌های ساپینتو، شاید برخی فکر نمی‌کردند که در تلویزیون آنطور واکنش نشان دهید.

بار اولی نبود که ساپینتو چنین رفتارهایی را از خودش نشان می‌داد. باید جلوی این مربی توسط کمیته انضباطی و اخلاق گرفته شود. مگر می‌شود او فوتبال ما و آدم‌هایش را به جنگل تشبیه کند و هیچ‌کس هم حرفی نزند؟ شما صحبت‌های ساپینتو با داوران دربی را دیدید که ترجمه شد؟ واقعا این چیزها تأسف‌آور است. او حتی در زمین هم به سرپرست و بازیکن ما توهین کرد ولی من باز هم چیزی نگفتم ولی چطور در کنفرانس جرأت می‌کند به من بگوید خفه شو؟! حیف نمی‌توانم حرفی که دلم می‌خواهد را بزنم وگرنه می‌دانستم در مورد او چه بگویم. مملکت ما بی‌در و پیکر نیست که ساپینتو از اینجا پول بگیرد و هر طور بخواهد صحبت کند.

ظاهرا خیلی ناراحت و عصبانی هستید؟

وقتی اینطور توهین می‌شنوم، باید آرام باشم؟ او از من اوراق هویتی می‌خواهد؟ من استقلال خوزستان را قهرمان لیگ برتر کردم، اگر آن تیم دست ساپینتو بود، آن را به لیگ دسته اول می‌فرستاد. بعد از باختن دربی، او می‌خواهد پشت یک چیزی پنهان شود. اگر تیمش در ۲بازی ۵ امتیاز از دست داده و شانس قهرمانی‌اش به کمترین حد رسیده است، ما مقصریم؟ من از حرف‌هایی که در تلویزیون در مورد ساپینتو زدم پشیمان نیستم، هرچند که باید از مردم بابت اتفاقات پیش‌آمده عذرخواهی کنم. من اهل حاشیه نیستم، من یک خوزستانی هستم که دوست دارم کارم را انجام دهم ولی نمی‌توانم جلوی بی‌احترامی ساکت باشم. اگر ساپینتو را ۴بار تشویق می‌کنند، نباید فکر کند خبری است. فوتبال اینقدر ارزش ندارد که اخلاق را ببازیم.

فکر می‌کنید چه تیمی قهرمان می‌شود؟

اگر در لیگ برتر سرمربی یک تیم نبودم جواب سؤال شما را می‌دادم ولی الان درست نیست حرف بزنم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا