فرهنگ و هنر

از تعطیلات زمستانی تا سفرهای نوروزی

وزیر میراث فرهنگی ، سفر و حمل و نقل در مورد آخرین تصمیمات سفر نوروزی ، با اشاره به تلاش در تصویب برنامه های تعطیلات مدرسه زمستانی قبل از پایان دولت دوازده ، صحبت کرد.

به گزارش سی وی نت ، علی اصغر مونسان ، در حاشیه نوزدهمین دوره توصیه وزارت آموزش و پرورش زمستان ، گفت: “موضوع تعطیلات پیچیده مطرح شده است. یک تعطیلات عالی که دارای مشکلاتی بود و به پایان رسید.” ما و وزیر آموزش و پرورش دو سال پیش یک بحث داشت و یک توافق ضمنی گرفت ، اما هر بار که جلو می رفتیم ، به دلایلی آخرین نبود. ما اکنون چهار یا پنج روز تعطیلات دانشگاهی را در نیمه دوم سال ارائه می دهیم که علاوه بر پنجشنبه و جمعه یک آخر هفته است و دارای مزایای زیادی است و گردش مالی خوبی دارد. از طرف دیگر ، این باعث شادی فراوان دانش آموزان و خانواده های آنها خواهد شد.

امید به پذیرش فصل تعطیلات تا پایان دوره دوازدهم

وی افزود: “معمولاً سالانه بسیاری از روزهای مدرسه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است. ما در تلاش هستیم این تعطیلات را سازماندهی و تلفیق كنیم تا بتوانیم از آنها كمك مالی كنیم.” این روش به صنعت مسافرت کمک می کند تا برای کشور خوب و مفید به نظر برسد و مشکل بزرگی برای آموزش نخواهد داشت. به من گفتند که روی آن کار کن ، نتایج خوبی دارد و به کاهش آلودگی هوا در شهر و کاهش تصادفات رانندگی کمک می کند ، زیرا اکنون ، تعطیلات نوروز را متمرکز کن ، اما وقتی دو تعطیلات داریم ، بار سفر تقسیم می شود. ما امیدواریم که این طرح را نهایی کنیم و قبل از پایان دولت تصویب کنیم ، این یک چیز خوب است.

متاسفم برای نظرات ضد و نقیض در مورد سفر نوروز!

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و ارتوپدی با اشاره به سفر نوروزی و برخی اظهارات گسترده در این باره گفت: از این اظهارات ضد و نقیض پشیمانم. هدف از کار ما تصمیم ستاد ملی کرونا بوده است و ستاد هرچه تصمیم گرفته باشد ، این رویداد ما است. آنچه قبلاً گفتیم این است که ستاد ملی کرونا مورد تأیید کمیته ستاد ملی کرونا قرار گرفته است. پس از آن برگزاری جلسات حرفه ای بیشتر مطلوب نیست.

مونسون افزود: “ما آماده هستیم آنچه را که کارمندان دولت کشور تصمیم گرفته اند انجام دهیم.” تصمیم جلسه دیروز ستاد ملی گشت و گذار در شهرهای قرمز و نارنجی بود. این همیشه بوده است ، و ما این را می گوییم ، بنابراین ما از نزدیکان خود می خواهیم که سیاست های بهداشتی فعلی را دنبال کنند ، به طوری که در زمان نوروز ، همه شهرها از حالت خارج شوند. قرمز و نارنجی سفر را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه سه نوع سفر در حال بحث است ، افزود: دسته اول برنامه ریزی سفر است. همكاران ما در وزارت بهداشت اظهار داشتند كه در ابتدا هيچ مشكلي در زمينه برنامه ريزي و مديريت سفر كه به صورت مسافرت صورت مي گيرد و از سياست بهداشت از مبدا تا مقصد و بازگشت آن را پوشش مي دهد ، ندارند. تاکنون گزارشی از کروناس در هتل ها ارائه نشده است که نشان دهنده کار خوب بخش گردشگری کشور است.

وزیر میراث ، مسافرت و حمل و نقل ادامه می دهد: نوع دوم اقامتگاه و مقصد گردشگری اتومبیل شخصی است. وزارت بهداشت هیچ نظری در این مورد ندارد. اما نوع سوم ، سفرهای بدون برنامه و برنامه ریزی است که ما حاضر هستیم جلوی آن را بگیریم ، زیرا هیچ ارتباطی با بخش گردشگری ملی ندارد. این توافق نامه ای است که حاصل شده است ، اما ما همچنان آماده هستیم هرچه ستاد ملی تصمیم بگیرد.

مونسون با تأکید بر اینکه بخش مسافرتی بخش خوبی برای بخش بهداشت بوده است ، گفت: “هنگامی که وزارت بهداشت درخواست یک ساختمان مورد مناقشه کرد ، ما بلافاصله به آن اطلاع دادیم که ما یکی از اولین بخش هایی هستیم که دستورالعمل ها را توسعه داده و اعلام می کنیم و اکنون در حال توسعه هتل تحت سیاست درمانی به جلوگیری از تاج کمک کرده است.

وی افزود: “اگر وزارت بهداشت فکر کند که اداره مسافرت می تواند به شیوع این بیماری کمک کند ، ما آماده بستن تمام ادارات سفر هستیم.” از طرف دیگر ، اگر مسئولان بهداشت تصور كنند كه این رویكرد در جلوگیری از ایجاد تاج موثر است ، ما آماده هستیم كه اعلام كنیم در ایام نوروز همه رستوران ها تعطیل خواهند بود. به هر حال فکر نمی کنم کمکی کند ، زیرا رستوران ما کمک کرده و وزیر بهداشت خیلی به ما رشد کرده است. از این گذشته ، سفرهای تجاری و تجاری وجود دارد و اگر هتل ها نبودند ، اوضاع بدتر می شد. هتل ها رستوران ها و هتل ها خدمات ما به بسیاری در کنترل تاج کمک کرده است. با این حال ، مسئله زندگی مردم مهمترین است ، ما به تصمیم ستاد عمل خواهیم کرد.

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و سفر همچنین گفت که وزارت امور خارجه مسئول نظارت بر سفرهای رسانه ای است و آنها این کار را بر اساس تصمیم رئیس دولت و در جلسه قبلی رئیس دولت انجام می دهند. که نوع یک و دو مشکلی نیست.

دانش آموزان را به رفتن به موزه دعوت کنید

مونسون گفت: “چیزهای زیادی بین این دو وزیر در جریان است و آنها هر دو می توانند به یکدیگر کمک کنند تا کار خود را بهتر انجام دهند.” ما انجام دادیم.

وی یادآور شد: میراث فرهنگی چیزی است که مردم و مردم در طول تاریخ این افتخارات را برای یک ملت تولید کرده اند. مدتهاست که انسانها در م institutionsسسات آموزشی کشور آموزش می بینند. وزارت آموزش و پرورش ، به عنوان یک اطلاعات مهم ، در تولید دانش و آموزش انسان ها نقش داشته است. بنابراین ، امروز ما همچنان در حال حفظ دستاوردهای آموزش و پرورش و کسانی هستیم که در طول تاریخ به شهر کمک کرده اند.

وزیر میراث ، جهانگردی و جهانگردی می گوید که ما یک موزه در میراث فرهنگی داریم که یکی از مهمترین مکانهای بازدید دانشجویان است ، زیرا ساختن جایی که مراکز تاریخ تاریخ کشور را بازگو می کنند و نشان می دهد که ملت چه چیزهایی دارند دانش آموزان موفق این امر برای ایجاد هویت ملی ضروری است و ما می توانیم در وزارت آموزش و پرورش در این منطقه خدمت کنیم. گروه های دانشجویی از موزه ها بازدید می کنند ، اما فکر می کنم این حجم بیشتر باشد. من وزیر آموزش و پرورش را راهنمایی کردم که این بازدیدها را به صورت دستورالعمل یا اعلامیه ای انجام دهد که دانش آموزان سالی چندین بار از موزه بازدید می کنند.

مونسون افزود: همچنین در این جلسه ، هیئت امنای خواستار ایجاد موزه ای از علم و فناوری شدند ، که یک موضوع خوب و دقیق است و در سراسر جهان در دسترس است. این آثار باستانی داستانهایی در علم و فناوری در کشورهای مختلف را روایت می کنند و در م institutionsسسات آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از موضوعات مورد تأیید ما و می توانیم طراحی کنیم ، بنیان این موزه ها است.

وی گفت: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث ، کمک به آموزش کارکنان مورد نیاز ، به ویژه در بخش حرفه ای و مرمت موزه است. “از این نظر ، نیروهای ما عمدتا استاد و استاد یا استاد کار تجربی هستند.” هنرستان ها می توانند نیروی انسانی مورد نیاز ما را خریداری کنند و ادامه مدرک لیسانس جایگزین مسئولیت های سالخوردگان می شود که نگران آن هستیم. ما قادر به خرید ظرفیت برای آینده خواهیم بود.

شرکت را فعال نگه دارید

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی افزود: ما می توانیم در اینجا یک گاوصندوق داشته باشیم. یکی دیگر از موضوعات مشترک منطقه صنایع دستی است که برای ما بسیار مهم است و آموزش به تربیت نیروهای ماهر در این زمینه کمک می کند. این شرکت های حفاظتی می توانند به کار کشور کمک کنند و بررسی زیادی دارد و بازار خوبی خواهد داشت.

زندگی در یک مدرسه تاریخ کار نمی کند

مونسون گفت: “البته ما در وزارت خود دوره های نیمه وقت داریم ، اما خوب است که این کار طبق وزارت آموزش انجام شد.” “در بخش گردشگری ، مکانهای زیادی وجود دارد که وزیران آموزش و پرورش ، بعضی از آنها مکانها و مدارس تاریخی هستند.” اما آنها می توانند به عنوان یک موزه به منطقه گردشگری کمک کنند ، یا می توانند یک خانه باشند ، به ویژه در مواردی که خلاصه آن هستیم عرضه. مدارسی وجود دارد که ممکن است کار نکند اما می تواند خانه خوبی باشد.

وی به ارائه امدادگران ضروری در بخش حمل و نقل اشاره کرد و افزود: ما نیاز به آموزش در این بخش داریم. صنعت گردشگری در کشور ما جوان است و ما به کارگران بیشتری نیاز داریم. کلیه موارد مرتبط با وزارت و مجمع و پیوندهای ارتباطی بین دو وزارتخانه عملکرد و همچنین برای اجرا مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بازدید از سایت میراث برای دانشجویان رایگان است

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، در مورد امکاناتی که دانشجویان از این موزه بازدید می کنند ، گفت: “ما برای همه دانش آموزان پول و ویزیت رایگان داریم و این از نظر امکاناتی که اینها داریم مشکلی ندارد. یکی و این ممکن است. “اما اگر هزینه سفر وجود دارد ، و غیره در غیر این صورت ، از فضای آزاد ما برای دانشجویان بازدید کنید.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا