حوادث

از آمادگی کامل پلیس برای بازگشایی مدارس و ارتقای امنیت پایتخت تا ساخت ۴۰ کلانتری در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ در مورد موضوعات مورد بحث در جلسه مشترک خود با اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بخش ارتقای امنیت و ثبات در تهران و همکاری و همچنین تصمیماتی که برای افتتاح مدرسه گرفته شد ، توضیح داد.

به گزارش سی وی نت ، حسین رحیمی در پایان مذاکرات خود با اعضای جنبش اسلامی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دیداری شاد با نمایندگان کمیته شهر تهران داشتیم ، این یک سطح حمایت ، پشتیبانی است. و همکاری به معشوق و شهردار تهران که کارش را تازه آغاز کرده است.

وی افزود: در این جلسه اعلام کردیم که در حوزه امنیت ، صلح و گفتگوی مدنی ، مسائل مربوط به توسعه جامعه باید توسط پلیس و شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد. بنابراین ، ما اعلام می کنیم که در شورای جدید در حد توان خود حضور داریم و بسیار آماده همکاری با یکدیگر برای حمایت از اهداف بلند مدت دوستان خود و ابراز رابطه و دلسوزی از طرف نمایندگان هستیم.

سرپرست پلیس تهران بزرگ ادامه داد: جدا از این مسائل ، مسائل مربوط به ترافیک و ایمنی ، عمدتا ایجاد 40 کلانتری ، موضوعی است که سالهاست رها شده و می تواند نقش ویژه ای برای بهبود داشته باشد. ایمنی. این سازمان. “خوشبختانه نمایندگان زمان خوبی را گذراندند و ما ایده های مفید آنها را شنیدیم.

وی تأکید کرد: مقرر شد نمایندگان ما در کمیسیونرهای مختلف شورا حضور داشته و نظرات خود را در مورد موضوعات مبارزه با مواد مخدر ، بهبود سیستم و بحث ترافیک ، بحث در مورد عصر زود سال تحصیلی جدید بیان کنند و ما شاهد موارد بیشتری باشیم. ترافیک و جریان هوا ، به طوری که ما می توانیم رابطه متعادل تری با نمایندگان شورا مشاهده کنیم.

وی در جایی دیگر از سخنان خود ، با تأکید بر ضرورت حمایت کامل شورا از عملکرد پلیس و پلیس در زمینه امنیت و روابط عمومی ، گفت: “ما امیدواریم که این حمایت را برای اطمینان از ایمنی و رفاه جامعه در همه امور انجام دهیم. ”در عصر جدید با شهروندان ارتباط برقرار کنید.

سردار رحیمی در مورد از سرگیری تحصیل گفت: ما منتظر تصمیم مدیران چه در ستاد ملی کرونا و چه در سطح دانشگاهی هستیم. ما اعلام کرده ایم که آمادگی خوبی داریم و هماهنگی های لازم را انجام می دهیم. به این ترتیب ، پلیس راهنمایی و رانندگی ما کار خود را در زمینه آموزش رانندگان مدارس آغاز کرده است و اداره امنیت و انضباط عمومی ، همه پلیس ، عمدتا پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر ادارات ، کارهای لازم را انجام دادند. دیروز ، ما در این سازمان و این جلسه داشتیم و تصمیم خوبی گرفته شد. البته ، ما هنوز منتظر اندیشه نهایی کرونا ملی و ستاد هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا