ورزش

ارقامی که در فصل نقل و انتقالات می‌شنویم باورنکردنی است

سرپرست پیکان: ارقامی که در فصل نقل و انتقالات می‌شنویم باورنکردنی است

علیرضا رهقی در خصوص شرایط پیکانی‌ها برای فصل آینده توضیحاتی ارائه داد.

علیرضا رهقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری سی وی نت، در خصوص قرعه‌کشی لیگ گفت: قرعه‌کشی بسیار خوبی شاهد بودیم. نمایند  برخی تیم‌ها در قرعه‌کشی حضور پیدا نکردند که به نظر می‌رسد دلیل برپایی اردو باشد.

وی در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: ورزشگاه اول ما ورزشگاه پاس قوانین است و ورزشگاه دوم مان انقلاب کرج. سرمربی جدید؟ آقای خطیبی از انسان‌های شناخته در فوتبال و چهره‌ای نام آشنا در مربیگری هستند. او پیشتر در تیم‌های لیگ برتری حضور داشته و در فوتسال هم موفقیت داشته. امیدوام با حضور ایشان جایگاه‌مان در جدول را نسبت به فصل پیش بهبود ببخشیم.

سرپرست پیکان در خصوص هدف‌گذاری این تیم در لیگ عنوان کرد: هر تیمی در مسابقات شرکت می‌کند به فکر ارائه بهترین نمایش‌ها است و ما هم به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم. اولویت بین لیگ و حذفی؟ به هر حال تیم‌هایی مانند پیکان برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی راه ساده‌تری دارند. اما تمام تلاش‌مان را در هر دو جام می‌کنیم. اردوی خارجی نداریم. اردوی ما در تهران بگزار می‌شود و قصد حروج از تهران را نداریم. فعالیت نقل و انتقالاتی؟ تا این لحظه ۶۰ درصد از نفرات مد نظر را جذب کرده‌ایم. بعید است به سراغ بازیکنان خارجی برویم.

رهقی افزود: اعداد و ارقامی می‌شنویم که تصور می‌کنم واقعی نیست. تمام بودجه تیم ما برابر با مبلغ تنها یکی از بازیکنانی است که شنیده می‌شود. امیدوارم دستمزدهایی که دریافت می‌شود واقعی باشد و هر فردی آنچه که حق خود است دریافت کند.

وی در پایان در مورد شرایط مدافع پیکانی‌ها عنوان کرد: سامان فلاح دو پیشنهاد داخلی دارد و تصور می‌کنم تا ۴۸ ساعت نهایی تکلیفش مشخص شود. بین تراکتور و گل‌گهر هر کدام شرایط بهتری داشته باشند یک تیم انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا