اقتصادیکسب و کار ایرانی

ارزهای دیجیتال با بیشترین نوسان

در این مقاله، ابتدا به بررسی جزئیات و ویژگی‌های بهترین ارزها برای ترید روزانه و نوسان‌گیری می‌پردازیم و سپس ۱۰ رمزارز محبوب و لیست ارزهای دیجیتال ترند برای این کار را به شما معرفی می‌کنیم. اگر قصد دارید روش تریدینگ روزانه را برای کسب درآمد در پیش بگیرید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فهرست بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان‌گیری و سود روزانه

اکنون که می‌دانیم در ترید روزانه ارز دیجیتال به دنبال چه هدفی باشیم، بیایید نگاهی به برخی از بهترین ارزهای دیجیتال موجود برای ترید روزانه یا نوسان‌گیری بیندازیم.

رمزارز میزان نوسان حجم معامله تاثیر اخبار بر قیمت کارمزد
فانتوم بالا بالا بالا کم
ایکس‌آرپی زیاد متوسط متوسط کم
سولانا بالا بالا بالا کم
بیت کوین متوسط بالا بالا متوسط
کازماس بالا متوسط متوسط متوسط
اتریوم متوسط بالا بالا متوسط
کاردانو بالا متوسط متوسط متوسط
پولکادات متوسط بالا بالا کم
دوج کوین بالا متوسط بالا کم
چین لینک بالا متوسط بالا متوسط

فانتوم (FTM)

فانتوم احتمالاً کم‌ترین ارز دیجیتال شناخته شده در این لیست است، اما این موضوع باعث کسب سود کم از نوسان‌گیری آن نمی‌شود. فانتوم دارای همه ویژگی‌های یک دارایی دیجیتال مناسب برای ترید روزانه کریپتو است: کارمزد کم، زمان تراکنش سریع و حجم معاملات بالا.

در زمان نگارش این مقاله، از نظر ارزش بازار در کوین مارکت کپ، در بین ۶۰ ارز دیجیتال برتر قرار دارد که این موضوع حداقل سطح پایه نقدینگی را تضمین می‌کند. قیمت آن نیز به طور مداوم در نوسان است که باعث تبدیل‌شدنش به ارز دیجیتالی مناسب برای نوسان‌گیری می‌شود.

فانتوم در پلتفرم‌های مختلف ترید روزانه کریپتو فهرست شده است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد از استراتژی‌های معاملاتی پیشرفته مانند آربیتراژ استفاده کنند.

ایکس‌آرپی (XRP)

یا XRP، به چند دلیل ارز دیجیتالی عالی برای ترید روزانه است. اولاً، کارمزد تراکنش بسیار پایینی به اندازه 0.000001 XRP دارد که آن را برای کسانی که می‌خواهند بدون نگرانی در مورد کارمزدهای بالا معاملات زیادی انجام دهند، به گزینه‌ای ایدئال تبدیل می‌کند.

دوم، XRP فوق‌العاده سریع است و تأیید تراکنش‌های آن فقط چهار ثانیه طول می‌کشد. این سرعت برای تریدرهای روزانه که نیاز به معاملات سریع دارند و زمان کافی برای انتظار و تأیید بلاک ندارند، عالی است.

توکن بومی XRP نیز بسیار نوسانی است؛ بنابراین اگر بدانید که چگونه از تغییرات قیمت آن سود کسب کنید، می‌تواند نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای برایتان داشته باشد. علاوه‌بر‌این، به لطف محبوبیت باورنکردنی آن، همیشه افرادی هستند که تمایل دارند بر رو نوسانات قیمت آن سرمایه‌گذاری کنند و این روند را پایدار نگه‌دارند.

سولانا (SOL)

اگر به دنبال ارز دیجیتالی سریع و مقیاس‌پذیر برای ترید روزانه هستید، سولانا گزینه‌ای عالی است. این کوین می‌تواند تا ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه را انجام دهد که در مقایسه با سایر بلاک چین‌ها فوق‌العاده سریع است. علاوه‌بر‌این، ازآنجایی‌که کارمزد تراکنش‌های بسیار کم است، لازم نیست نگران ازدست‌دادن پول بابت کارمزد باشید.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین، بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال، بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده است. این رمزارز میان سرمایه‌گذاران بسیار محبوب بوده و نوسانات قیمتی آن برای تریدرهای روزانه بسیار هیجان‌انگیز است.

جدای از این، بیت کوین، کریپتوی لیکوییدی است، به این معنی که همیشه خریداران و فروشندگان آن در دسترس هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا در طول روز بسیار زیاد باشد. بیت کوین دارای حجم معاملات فوق‌العاده زیاد و نوسانات بالایی است و در مجموع می‌توان آن را انتخاب قاطعانه‌ای برای معاملات روزانه در نظر گرفت.

اگر به دنبال بهترین ارز برای ترید روزانه با سود زیاد هستید که نوسان بالایی هم داشته باشد، (Cosmos) انتخابی عالی است. این رمزارز در مدت‌زمان کوتاه، دامنه نوسان گسترده‌ای را در بازار تجربه کرده است و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت در آن دیده نمی‌شود. در واقع، Cosmos کلیدی طلایی است که به کمک آن می‌توانید بازار را از نزدیک تماشا و از هر فرصت پیش‌رو خود استفاده کنید.

اتریوم (ETH)

اتریوم محدوده قیمتی بسیار گسترده‌ای دارد؛ به این معنی که فرصت‌های زیادی را برای با قیمت کم و فروش با قیمتی بالا را به ارمغان می‌آورد. به‌علاوه، اتریوم عنوان دومین ارز دیجیتال جهان را به دوش می‌کشد؛ بنابراین همیشه می‌توانید خریدار و فروشنده آن را به‌راحتی پیدا کنید.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد اتریوم این است که نسبتاً پایدار است. برخلاف برخی دیگر از کوین‌ها، اتریوم نوسانات قیمت زیادی را به صورت روزانه تجربه نمی‌کند. اگرچه ممکن است این امر غیرمنطقی به نظر برسد، می‌تواند برای معاملات روزانه نیز عالی باشد؛ چرا که به شما این امکان را می‌دهد تا به دنبال استراتژی‌های کم‌ریسک‌تری بروید و در پایان روز معاملاتی با سود قابل‌اعتمادتری را تجربه کنید.

پولکادات (DOT)

DOT همه فاکتورهایی را که برای ترید روزانه نیاز است، در خود دارد: نقدینگی خوب، دردسترس‌بودن در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های معاملاتی، کارمزدهای پایین و موارد دیگر. این ارز دیجیتال دارای جامعه‌ای بسیار اختصاصی است و مهم‌تر از همه، دارای عملکردی عالی و نوآورانه است که تضمین می‌کند تغییرات قیمت آن ارزش دنبال‌کردن را دارد.

به‌طورکلی، ، با وجود فرصت‌ها و ریسک‌های بیش از اندازه برای سودآوری، انتخابی عاقلانه برای ترید روزانه است.

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE) میم کوینی است که در اکثر صرافی‌ها معامله می‌شود. این دارایی تا حد زیادی دارایی سوداگرانه‌ای است که توانسته در بین ۱۵ دارایی برتر ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار رتبه‌بندی شود.

Dogecoin پوشش مطبوعاتی بالایی دارد و اخبار زیادی درباره آن منتشر می‌شود؛ بنابراین اگر اتفاقی دررابطه‌با این توکن رخ دهد، به‌سرعت متوجه خواهید شد. همین موضوع، را مستعد نوسانات بالا در قیمت می‌کند که یک ویژگی عالی برای ترید روانه و نوسان‌گیری است.

چین لینک (LINK)

اگر به تاریخ قیمت چین لینک نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که نوسان بسیار بالایی داشته است و از همین رو می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ترید روزانه و نوسان‌گیری باشد.

گفتار پایانی

انتخاب مناسب‌ترین ارز برای ترید روزانه نیاز به تحلیل دقیق و فهم عمیق از بازار دارد. هر ارز دارای ویژگی‌ها و ریسک‌های خود است، اما با درک صحیح این عوامل، می‌توان بهترین تصمیمات را برای بهره‌وری حداکثری از ترید روزانه انجام داد. مهارت در مدیریت ریسک، استفاده از ابزارهای تحلیلی و پیش‌بینی درست تغییرات بازار، اساس موفقیت در این راه هستند. در واقع، با این مهارت‌ها، می‌توان به عنوان تریدری حرفه‌ای و موفق در دنیای پویای ترید روزانه حضور پیدا کرد.

دکمه بازگشت به بالا