ورزش

اردوی ژاپن تیم ‌ملی بسکتبال لغو شد؟

تیم بسکتبال ایران قرار است دو هفته قبل از آغاز المپیک در یک تورنمنت چهار تیمی به میزبانی ژاپن شرکت کند ، اما در حال حاضر حضور بازیکنان تیم ملی در این مسابقات در انتظار اما و اگر است.

به گزارش سی وی نت ، تیم ملی بسکتبال ایران باید پیش از آغاز مسابقات 2020 توکیو در تورنمنت چهار جانبه در مسابقات اسپانسر ژاپن شرکت کند که در حال حاضر به دلیل تاریخ اعلام شده توسط این کشور در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد. .

در راستای برنامه ها و اهداف تیم بسکتبال ایران ، این تیم تصمیم گرفت رهبران ایران را حدود دو هفته قبل از شروع بازی های المپیک برای شرکت در مسابقات بین المللی هشت روزه به توکیو بفرستد. مانند ژاپن.

اما به دلیل مشکل ویروس کرونا در سراسر جهان ، ژاپن زمان و تاریخ دیگری را برای این مسابقات اعلام کرده است که برای آموزش تیم سوم مسابقات آسیا به طور رسمی توسط دولت تصویب می شود. کارمندان یک کشور ایران نیستند.

بر اساس اطلاعات موجود ، دولت ایران در حال بررسی ژاپن است تا زمان بهتری را برای این مسابقات اعلام کند و اگر این اتفاق نیفتد ، پارک باید لغو شود. حال باید تعجب کنیم که آیا تیم ایران در این مسابقات شرکت خواهد کرد یا خیر؟

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا