حوادث

ارتقای امنیت از دستاوردهای تصویب طرح جامع ساختار و سازمان انتظامی کشور

فرمانده انتظامی کشور با اعلام اینکه تصویب طرح جامع برنامه ریزی و نیروی انتظامی کشور باعث بهبود وضعیت فرماندهی انتظامی کشور می شود، ارتقای امنیت و سایر وظایف مردم را به نظر می رسد. انجام شده است.

به گزارش سی وی نت، ما از خداوند متعال برای این امر حمایت می کنیم. یک رویداد مهم و مبارک ما همه قوی هستیم.

وی با بیان اینکه تصویب طرح جامع سازمان و نیروی انتظامی کشور موجب بهبود وضعیت کلانتری می شود، ارتقای امنیت و سایر خدمات به مردم را از اولویت های کاری عنوان کرد.

سردار اشتری به نمایندگی از نمایندگان جامعه قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از حمایت های عزیزانم در مجلس شورای اسلامی توسط نیروی انتظامی کمال تشکر را دارم. البته تقویت نیروی انتظامی به معنای حمایت از امنیت جامعه است و مردم از این حمایت ها بهره مند خواهند شد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اولویت های پلیس کشور گفت: هر ساله بر اساس زمینه و نیاز به کار، اولویت بندی و پیگیری می کنیم که برنامه مکتوب داشته باشند.

وی با اشاره به تنوع، وسعت و پیچیدگی کار پلیس گفت: همکاران ما همواره در تامین امنیت و امنیت روستایی و عمومی و خدمات عمومی پیش قدم هستند.

سردار اشتری گفت: اجرا و پیشبرد بسیاری از خدمات و اهداف پلیس برای تقویت نظم و امنیت مستلزم حمایت روحی و جسمی است و پلیس باید تجهیزات و نیروی انتظامی کشور را نیز مورد توجه قرار دهد.

رئیس ناجا با ارتقای کرامت مردم کشورمان در یافتن بهترین خدمات انتظامی، بر لزوم تلاش برای تجهیز پلیس و تجهیزات مطابق با استانداردهای جهانی و اعتباری تاکید کرد.

وی در خصوص دستاوردهای پلیس در عرصه های مختلف گفت: پلیس به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و از مرز تا مرکز، نیروهای فداکار مورد حمایت زندگی و رفاه قرار خواهند گرفت.

سردار اشتری بر لزوم اصلاح برخی قوانین برای جلوگیری از تکرار جرایم تاکید کرد و گفت: متأسفانه گاهی اوقات بین جرم و ارزش آن تمایز مشخصی وجود ندارد که چرا باید قوانین خاصی در این زمینه اصلاح شود و از قانون جلوگیری شود. از ابداع با لغو قانون کیفری.

به گزارش سایت پلیس، در این نشست اعضای مجمع نمایندگان استان قزوین از زحمات و عملکرد نیروی انتظامی تقدیر کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا