حوادث

ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه تیمهای سحاب به ۱۳۰ هزار گردشگر

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از امداد و کمک رسانی به جوانان گروه سحاب به 130 هزار گردشگر در سراسر کشور در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش سی وی نت، دکتر محمد گلفشان وی با اشاره به فعالیت تیم 2 نفره سحاب در ایام نوروز در بزرگراه ها و جاذبه های گردشگری گفت: از آغاز بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی 130 هزار “گردشگری در سراسر کشور کمک کرده است. امدادرسانی و کارهای بشردوستانه”. ” تیم سحاب سود برد.

وی با اشاره به مشارکت گروه سحاب در مناطق آسیب پذیر و فعال رودخانه، مناطق گردشگری و فرهنگی، افزود: گروه سحاب به خدمات رسانی، ایمنی، بهداشت، آموزش، فرهنگ و محیط زیست خواهد پرداخت.

به گزارش جمعیت هلال احمر گل فشان، با اشاره به فعالیت های گروه سحاب در زمینه تلفن همراه، گفت: ارائه هشدار ایمنی به مسافران در خصوص مکان های خطرناک و مکان های آسیب پذیر، مشارکت در تحقیقات و غربالگری سلامت مسافران نوروزی. نصب علائم هشداردهنده ایمنی و امدادرسانی کار مناطق پرخطر در جاده، ارائه خدمات پیشگیرانه در محیط محلی و همچنین ارائه کمک های اولیه به مسافران از جمله خدماتی است که در سحر رشد کرده است.

لازم به ذکر است بیست و دومین مرحله از طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان برای تور نوروزی از 25 اسفند 93 آغاز و تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا