سلامت و تندرستی

اختلال چندساعته در خدمات فوریت‌های پزشکی فرانسه

بزرگترین اپراتور تلفن همراه فرانسه هک شده است ، به دنبال ناآرامی ها در سیستم اینترنت ، تعداد اورژانس این کشور ساعت ها قطع شده و کار کادر پزشکی فوریت های پزشکی این کشور را مختل کرده است.

به گزارش سی وی نت ، ناآرامی های روز چهارشنبه مانع تماس ساعت کارگران اورژانس با اورژانس و دسترسی به بیمارستان ها شد.

در حالی که این مشکل ممکن است باعث جراحات شود ، ارائه دهنده خدمات بهداشتی گفت که خیلی زود است که بگویم آیا مرگ بسیاری از بیماران که نیاز به عمل دارند نتیجه حادثه است یا خیر.

به گزارش بی بی سی ، اولیویه واران وزیر بهداشت فرانسه گفته است که تاکنون سه یا چهار نفر در این کشور جان خود را از دست داده اند ، اما خیلی زود است که بتوانیم ارتباط بین این مسائل و نابودی شرکت را قطع کنیم.

دکتر “بسته به محل تماس ، به هیچ یک از دو یا سه تماس پاسخ داده نشده است” فرانسوا برون ، رئیس بخش اورژانس سامو ، ارائه دهنده خدمات فوریت های پزشکی ، به کانال تلویزیونی بیافام فرانسه گفت.

علت این مشکل مشخص نشده است.

به گزارش یورونیوز ، این کمپین که از چهارشنبه بعدازظهر آغاز شد ، تقریباً ساعتها به طور کامل در نیمه شب ادامه داشت. هنوز مقامات فرانسوی می گویند ناآرامی ها در برخی از مناطق این کشور تا اواسط روز پنجشنبه روز پنجشنبه ادامه دارد.

این مشکل به گونه ای رخ داد که با شماره اورژانس ملی ، شماره فوریت های پزشکی ، شماره پلیس ، شماره آتش نشانی و شماره اضطراری اتحادیه اروپا تماس بگیرید. علاوه بر این می توان از طریق تلفن همراه دارای خط آنلاین تماس گرفت.

در همین حال ، تحقیقات و رسیدگی به پرونده برای مرگ یکی از افراد باز نشده است ، که ممکن است به دلیل اختلال در شبکه تلفن نارنجی باشد.

مقتول یک مرد 63 ساله از شهر وان در غرب فرانسه بود که عصر چهارشنبه دچار حمله قلبی شد. همسر این مرد هنگامی که قادر به تماس با اورژانس نبود مجبور شد شوهرش را با اتومبیل به بیمارستانی در وان برساند اما علی رغم تلاش پزشکان برای درمان نفس نفس در اورژانس بیمارستان درگذشت.

رئیس دادگستری ون وان به خبرگزاری فرانسه گفت كه وی دستور تحقیق درباره مرگ این شهروند را صادر كرده است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا