ورزش

احکام انضباطی مربوط به تبانی فوتبال منتشر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش رسانه آنلاین به نقل از وب سایت فدراسیون فوتبال ، تصمیم نهایی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بر اساس درخواست باشگاه شاهین است. بندر عامری، قندی یزد ، سردار بوکان ، شهرداری ماهشهر ، گردنه همدان و میلاد تهران به نمایندگی از کمیته اخلاق به شرح زیر است:

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تحت امضاءکنندگان این سند تشکیل شده است. اسدار رايي امنميد.

تصمیم دادگاه تجدیدنظر در مورد جرم برخی از اعضای دسته دوم تیم ملی فوتبال و ترکیب آنها برای به دست آوردن نتایج مورد نیاز ، پرونده پرونده و تحقیقات نشان می دهد که در پایان قرن بیستم. -در هفته چهارم تیم مشهر بابک 55 امتیاز و 30 گل و تیم شهید قندی یزد 39 امتیاز و 14 گل در دور دوم و تیم شاهین بندر عامری 10 امتیاز داشت. سه و نه با 10 گل در دور سوم و تیم ماهشهر در امتیاز چهارم 36 امتیاز و 6 گل داشت. بنابراین ، برای شرکت در پلی آف ، کسب مقام دوم در گروه فوق الزامی است تا تیم دوم به جلو حرکت کند ، یعنی در 25 هفته ، مربوط به 4/8/1400 ، یک شهید قندی یزد. عملکرد خوب با نتیجه 2: 0. تیم بم و شهرداری ماهشهر تیم مس بابک را 2 بر 1 و تیم شاهین بندر عامری تیم سردار بوکان را 2 بر صفر می برند ، بنابراین در آخر هفته بیست و پنجم نمرات عبارتند از:

مس شهربابک 55 امتیاز و 29 گل بالاتر از شاهین بندر عامری 42 امتیاز و 17 گل در رده دوم ، شهید قندی یزد 42 امتیاز و 16 گل در جایگاه سوم دارد. و شهر ماهشهر 42 امتیاز دارد و 11 امتیاز آنها در رتبه چهارم قرار دارد.

نتایج نهایی بیست و ششمین و آخرین هفته تیم در تاریخ 23/4/1400 به شرح زیر است:

مس شهربابک در مرحله گروهی 58 امتیاز و 32 پاس گل داشت که تیم شهید قندی یزد با پیروزی 10 بر 1 مقابل تیم سردار بوکان با 45 امتیاز و 25 گل در جایگاه دوم شاهین قرار گرفت. تیم بندر عامری با نتیجه 6 بر 1 مقابل میلاد آنلاین تهران به پیروزی رسید و با امتیاز 21 با 45 امتیاز در رده سوم به همراه تیم شهرداری ماهشهر با 6 برد دیگر کسب کردند. آب مقابل تیم همدان پاس داد و با 17 گل در رده چهارم 45 امتیاز کسب کرد.

علی ایلاح یافته ها و نتایج بیانیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خلاصه ای از دیدار شاهین بندر عامری و سردار بوکان در 25 هفته و دیدار شهید قندی یزد و سردار بوکان در شهرداری ماهشهر است. این تصمیم در هفته بیست و ششم در اعتراضات زیر اتخاذ شد:

1- تیم سردار بوکان محمد صابر مهدوی مedید و سید محمد رسول باختر نماینده منطقه بودند و برای پیوستن به گروه های شاهین بندر عامری و شهید قندی و یزد پنج میلیارد ریال سقوط کردند.

2- سروش سعیدی بازیکن سابق سردار بوکان به دلیل مشارکت در توطئه به حبس ابد محکوم شد و مبلغ یک میلیارد ریال پرداخت کرد.

3- بهنام رسولینیا ، بازیکن سردار بوکان ، به دلیل شرکت در این توطئه به پنج سال زندان و 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

4- امید سلطانی بازیکن سردار بوکان به دلیل نیازمندی و پرداخت 500 میلیون ریال به دلیل مشارکت در توطئه به پنج سال زندان محکوم شد.

5- سید مصطفی نوربخش بازیگر نقش سردار بوکان به دلیل مشارکت در طرح به پنج سال محرومیت و 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

6- مهران مرادعلی ، بازیکن سردار بوکان به اتهام اخاذی به دو سال حبس و به دلیل شرکت در توطئه به 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

7- رسول طهماسبی بازیکن سردار بوکان به دلیل مشارکت در این توطئه به یک سال حبس و 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

8- بابان کریمی رئیس باشگاه سردار بوکان و 9- سلیمان تحریریان رئیس باشگاه سردار بوکان و 10- آزاد ریدونی سردار بوکان ، کاپیتان تیم ، به نمایندگی از ناصر ارضی ، به دلیل شرکت در اتحاد و عدم تماشای دقیقه پایانی بازی با شاهین بندر عامری در اواخر سال به دو سال زندان و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. -هفته

11- گروه شهید قندی یزد و همچنین نماینده قانونی جمال اکبری به عضویت در گروه سردار بوکان به بازگشت به طبقه سوم کشور محکوم و تا سقف پنج میلیارد ریال دستمزد پرداختند.

12- تیم شاهین بندر عامری به نمایندگی امیر طه مخدومی نمایندگی با همکاری تیم سردار بوکان 13- تیم پاس همدان به تیم شهرداری ماهشهر ملحق شد 14- تیم شهرداری ماهشهر به نمایندگی از ارتباط سید مهدی محمودی همدان. هر تیم پاس دهنده یکی از سه تیم شش پنالتی و یک ضربه فعلی و شش امتیاز بعدی یک و پنج میلیارد ریال جریمه دریافت کرد.

15- سروش حیدری ، بازیکن تیم همدان به نمایندگی از سید مهدی محمودی ، به دلیل پیوستن به باشگاه به دو سال زندان و 600 میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

16. علی عزیزی بازیکن سابق همدان به دلیل مشارکت در توطئه ای از طرف سید مهدی محمودی به یک سال زندان و 500 میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد.

17- امین کاشفی پسندیده ، بازیکن تیم همدان به اتهام سرقت از وی و پرداخت 500 میلیون ریال جزای نقدی به عنوان نماینده وی در طرح ، به یک سال محکوم شد.

بنابراین ، مرور محتوای پرونده و در نظر گرفتن نظر کمیته کارشناسی و همچنین نتایج تیم های اعلام شده در دو هفته گذشته و مقایسه آنها با سایر بازیهای هفته گذشته ، به گفته بازیکنان ، تاریخچه فوتبال. هماهنگی ، سیستم حفاظت از سلامت و ایمنی و بازرسی از جلسات تیم ها ، شکایات از اداره امنیت دولتی ، شکایات نمایندگان فوتبال منطقه آذربایجان غربی ، اظهارات مدیران ، بازیکنان و مربیان تیم ذکر شده در پرونده و توجه. شواهد موجود در امارات متحده عربی ، فهرست شده در مواد 4-10-14-17-18-28-73 و همچنین 106 روش انضباطی و 63 کمیته آیین رفتار تیم های فوتبال ، تصمیم کمیته استیناف. به صورت زیر تلفظ می شود:

الف) توافق بین تیم سردار بوکان و شاهین بندر عامری در دیدار هفته بیست و پنجم با تیم سردار بوکان و تیم شهید قندی یزد در بازی هفته بیست و ششم فاش شد ، بنابراین اهمیت آن را در نظر بگیرید. رعایت اصل صداقت در تشخیص رنج کشیدنبا اعلام حکم شش سر از سوی تیم سردار بوکان در آستانه و همچنین تیتر شش امتیازی توسط شاهین بندر عامری کنونی و شهید قندی یزد در بقای پنج میلیارد ریال مجازات ، تجدیدنظر خواهی. با حرکات پشتیبانی می شود.

در مورد اعضای شهرداری همدان و ماهشهر ، در صورت عدم تخلف و همچنین توضیح در نظر گرفتن نظر اعضای متخصص ، در صورت نقض تصمیم اعتراض ، بیانیه ای برای آزادی وی صادر می شود.

بدر مورد تصمیم گیری علیه انسان طبیعی ، ابتدا ، بابان کریمی ، سلیمان تحریریان ، آزاد ریدونی، سروش حیدری ، علی عزیزی و امین کاشفی هنوز مجرم شناخته نشده اند ، به طوری که در صورت تخلف از قانون اعتراض ، برائت اعلام و اعلام می شود.

دوم ، در مورد خسارتی که دیگران در حکم ذکر کرده اند با حفظ مجازات های خاص ، با اصلاح محرومیت 1- سروش سعیدی به مدت هفت سال 2- بهنام رسولینیا به مدت دو سال 3- امید سلطانی به مدت دو سال 4- سید مصطفی نوربخش تا دو سال 5 – مهران مرادعلی به مدت یک سال 6- رسول طهماسبی به مدت شش ماه ، معترض محکوم و محکوم شد.

تصمیم نهایی بود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا