جامعه و خانواده

احتمال آغاز فاز دوم تست انسانی واکسن “کووبرکت” از ۲۰ اسفند و با ۴۰۰ نفر

مدیر ارشد تحقیقات مرکز پزشکی کبراکت ایران ، با بیان اینکه می توانیم مرحله دوم دارو را از 11 مارس آغاز کنیم ، گفت: “نتیجه مهمی که باید بگیریم و دوم ارزیابی اثربخشی دارو است. مردم این کار را کردند.

در مصاحبه سی وی نت ، دکتر مینو مهرز وی در مورد آخرین وضعیت پرونده پزشکی کبراکت کرونا ایران گفت: تاکنون مرحله اول واکسیناسیون به پایان رسیده است و ما احتمالاً مرحله دو مورد از این اقدامات را از 11 مارس آغاز خواهیم کرد.

وی در مورد ادغام مرحله دوم و سوم دادرسی تاج کبراکت گفت: “ابتدا مرحله دوم را شروع می کنیم و روی آن کار می کنیم ، اگر نتیجه صحیح باشد ، در مورد … تصمیم گیری در مورد … مراحل دوم و سوم. “از آنجا که نکته مهمی که در قسمت دوم به دست خواهیم آورد ، بررسی میزان موثر بودن واکسن است. پس از تجزیه و تحلیل این مشکل ، اگر نتیجه موفقیت آمیز باشد ، می توانیم برای ترکیبی از دو و سه حالت آزمایش تصمیم بگیریم.

مهرز اظهار داشت که با نتایج دور اول ، اثر ضد افسردگی قابل توجه بود و هیچ عارضه جانبی عمده ای نداشت. افراد وجود دارند و ما سعی داریم سریعتر به جلو برویم. به هر حال ، باید دو هفته بعد از دوز اول واکسن ، دوز دوم تزریق کنیم و سپس وضعیت آنتی بادی را در هفته سوم و چهارم بررسی کنیم ، که برای هر نفر حدود چهار هفته طول می کشد.

وی گفت: “انشالله در پایان بهار این واکسن را دریافت خواهیم کرد.”

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا