فرهنگ و هنر

اجرای نمایش در جنگل و دشت و دریا

امیر دژاکام از آماده سازی یک بازی جدید خبر داد و گفت: این بازی در بسیاری از مناطق مانند جنگل ، کویر ، در دریا و غیره انجام خواهد شد.

این هنرمند در مصاحبه با سی وی نت ، درباره اسباب بازی جدید با عنوان “ایوب خان” توضیح داد: “این بازی یک بازی خیابانی نیست بلکه در خارج از یک کنیسه برگزار می شود. کویر ، در حاشیه سواحل ، کاروانسرا و …

وی با اشاره به اینکه این بازی برای کار در انواع تنظیمات و فضاها بسیار مناسب است ، افزود: این بازی برای من یک نمایشنامه است و با عملکرد آن متوجه می شویم که تا چه اندازه تغییرات زمان عملکرد مرتبط هستند. جلوه های متنی بازی و زیور آلات آن. “

وی گفت: “ما این موضوع را چندین بار در دوره قانونگذاری خوانده ایم اما می خواهم آن را اعمال کنم.”

دژاکام که بازی را از طریق اسکایپ تمرین می کند ، توضیح داد: “بخشی از این بازی حضور یک بازیگر است ، حتی اگر این دو بازیگر با هم روبرو شوند ، زیور آلات.” که این پروژه نیاز به گسترش آنها دارد

وی ادامه داد: شگفت انگیز است که ما قبل از شروع کرونا دوباره تمرین این بازی را شروع کردیم اما برخی از ویژگی های آن در این فصل جای می گیرد. البته بعضی اوقات ما تمرینات چهره به چهره داریم اما تعداد بازیگران اندک است و هیچ تفاوتی با هم ندارند.

این هنرمند علاوه بر تغییر مکان ، قصد دارد زمان برگزاری مراسم خود را که در زمان های مختلف صبح برگزار می شود ، مانند صبح ، ظهر ، عصر ، در وسط تغییر دهد. شب و موارد دیگر

دژاکام که قصد دارد کار خود را در جنگل آغاز کند ، درباره زمان و مکان ممکن برای اولین کار خود توضیح داد: ما زمان کار خود را نمی دانیم اما جنگلهای سعدآباد و دربند را ایده آل می دانم برای شروع کار من دوست دارم در جنگل شروع به کار کنم و به بیابان بروم و به دریا بروم.

این کارگردان با تأکید بر اینکه مخاطب محدود خواهد بود ، افزود: در هر اجرا حدود سی و چهار ساعت تماشا را برای خانه می گیریم. فیلم ما آزمایشگاه است. ” علاوه بر این ، ما باید تمام مراحل پزشکی را دنبال کنیم.

بر اساس آن ، این نمایشنامه مربوط به قتل یک دختر است ، پسری که علت قتل را جستجو می کند ، از افراد مختلف سؤال می کند و همه داستان خود را بیان می کنند. مثل داستان فیل در تاریکی است اما ساختار متفاوتی دارد.

دژاکام همچنین در مورد بازیگران این بازی گفت: “کل تیم دانش آموزان من هستند و ما با هر یک از آنها بسیار کار کرده ایم.” البته علاوه بر بازیگران بزرگسال ، یک بازیگر کودک نیز داریم که نقش مرد را بازی می کند.

مدیرعامل گروه تئاتر ماهان در پایان سخنان خود یادآور شد: گفته می شود عبادت جمعی از عبادت فردی با ارزش تر است و یادآوری آن از سالها عبادت ارزشمندتر است. از آنجا که فیلم تعاملی و متفکرانه است ، کوه واقعی مورد احترام است. امیدوارم خدا از ما طرفداری کند تا در تئاترمان بتوانیم با مردم همکاری کنیم.

پایان ماموریت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا