حوادث

اجرای خریدسربازی و جریمه ریالی غایبان دوباره تکرار می‌شود؟

پس از انتشار گزارش توسط یک مقام ارشد امنیت نظامی در مورد خرید پرسنل نظامی ، رئیس بخش ستاد خدمات عمومی اصرار دارد که منبع انتشار گزارش های نظامی ناجا است. افسر خدمات عمومی و رئیس ستاد ارتش اعلام کرد: کسانی که غایب هستند نگران خدمت سربازی یا حداقل قانون و ریال هستند.

بر اساس سی وی نت ، این روزها گزارش هایی از خرید خدمات سربازی با استناد به یکی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی که در آن شرایط تهیه خدمت سربازی و حتی اطلاعات مربوط به آن اعلام می شود ، منتشر می شود. یک موضوع به ظاهر متناقض توسط یک فرمانده غیر نظامی منتشر شد.

با این حال ، این گزارش توسط چندین رسانه ، از جمله صداوسیمای ، به عنوان خبری برای ارتش اصلاح شد ، و باعث ایجاد سوions ظن در میان ثبت نام کنندگان در مورد برنامه ریزی برای خرید برنامه های احتمالی شد. بسیاری از شنوندگان سی وی نت نیز این اظهارات را رد کردند و به نظر می رسد که معرفی روایت یا سرمقاله باعث شده است که روند استخدام نظامیان به عنوان “گزارش بیمه” تحت عنوان “خرید نیرو”. .عملکرد “توصیف شود.

انتشار این گزارش منجر به از سرگیری عملیات نظامی از طریق آن شد امیر غلامرضا رحیمی پور رئیس ستاد ستاد کل نیروهای مسلح پرسیدن.

در مصاحبه سی وی نت ، وی در مورد گزارش منتشر شده اظهار داشت: “به طور معمول ، خدمت سربازی به عنوان یک داستان پوششی در یکی از سال های بازنشستگی تلقی می شود ، بنابراین متقاضیان کار وام روزانه و پول نقد را پرداخت می کنند.” برای شرکت بیمه ، که در آن روز پرداخت می شود ، باید این دو سال را در تاریخ خود قرار دهد.

وی ادامه داد: این موضوع مربوط به صنعت بیمه است ، هیچ ارتباطی با موضوع خرید خدمت سربازی ندارد که متاسفانه در برخی گزارش ها نیز منتشر شده است. در این مورد همانطور که بارها گفته شده است ، رئیس ستاد دفاع از خرید نیروها و برنامه های نظامی خبر می دهد و چنین برنامه هایی عملی نمی شود.

رحیمی پور خرید هر نوع خدمت سربازی را غیر منطقی دانست و گفت: اجرای این طرح ها عواقب و تبعات زیادی برای عموم مردم دارد و از این رو روسای ارتش تصمیمی برای اجرای آن ندارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، اصرار دارد که مسئول انتشار گزارش ها در بخش نظامی ، کارمندان عمومی ناجا و روسای ارتش است ، گفت: منتشر شده با نام طرح ، استراتژی و نظر شخصی مردم بدون وعده اجرا و حمایت مناسب از قانون ، گوش ندادند و بدون ارتش و امید به اجرای آن وارد نشدند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا