فرهنگ و هنر

اثر هنری جدید «بنکسی» مخدوش شد

آخرین اثر بنکسی ، که بر روی دیوارهای یک زندان متروکه نقاشی شده ، قرمز رنگ است.

به گزارش سی وی نت و به نقل از نشنال ، ستونی که توسط هنرمند زیبای “بنکسی” به تازگی بر روی دیوار یک زندانی ایجاد شده فرار کرده و هنگام فرار زندانی را با کلمات قرمز نشان می دهد.

این منظره جدید اخیراً بر روی دیوار زندان که در آن زمان اسکار وایلد ایرلندی معروف در زندان بود دیده شد.

این نقاشی در تاریخ 28 و 25 مارس سال آینده ساخته شد و بعداً بنکسی با ارسال یک فیلم در صفحه ya ، آنچه در مورد پروژه است را نشان داد.

در تصویر جدید این نقاشی ، عبارت “Tim Robo” با رنگ قرمز مشاهده شده است. رنگ قرمز و ماشین تحریر این نقاشی به رنگ قرمز رنگ شده است.

این مانند مرجعی است برای یک هنرمند دیگر نقاشی دیواری به نام “King Robo”. این هنرمند در سال 2014 درگذشت.

کینگ روبو و بنکسی با یکدیگر اختلاف داشته اند. درگیری بین این دو در سال 2009 آغاز شد ، زمانی که بنکسی یکی از کارهای King Robo را نقاشی کرد.

بنکسی بازیگر مشهور بین المللی است که به دلیل نقاشی و نمایشگاه های هنری در سطح بین المللی شناخته می شود ، اگرچه به او نشان داده نمی شود که کیست. این تصویر بر سیاست مانند گرم شدن کره زمین ، جنگ ، جهانی سازی و بحران متمرکز است. تاکنون چندین بار نقاشی های این هنرمند از دیوارها برداشته شده و به قیمت سنگینی فروخته شده است.

اخیراً اعلام شده است كه بانكسی ، كه پرستار را قهرمان محبوب پسر نشان می دهد ، برای خدمات بهداشت عمومی به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا