فرهنگ و هنر

آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد

با انتصاب فرشاد مهدی پور به عنوان وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی به عنوان معاون وزیر اطلاعات و اطلاعات ، مراسم تجلیل و معارفه معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، این مراسم بعد از ظهر امروز در حضور فرشاد مهدی پور ، محمود شالویی مدیرکل این وزارتخانه ، محمد خدادی و بسیاری دیگر از معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل و معرفی شد. از مدیران خانه یک کنفرانس رسانه ای وجود دارد.

در این جلسه ، مهدی پور با اشاره به حکمی از سوی وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی ، ساماندهی سیستم رسانه ای کشور را به عنوان وظیفه اصلی سفیر جدید بر عهده گرفت و آن را پیرو آموزه های سر به زیر خواند. تغییر دادن.

معاون اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و امور اسلامی نیز با بیان اینکه اجرای بخشی از این روند بر اساس عدالت و دانش سیستم رسانه ملی است ، افزود: انجام شد.

مهدی پور در مورد استفاده از تجربیات گذشته برای تقویت و تقویت درک متغیر رسانه ها می گوید: حرکت به دوران جدید باید بر اساس تجربیات گذشته گذشته ، درک و استفاده از فرصت های جدید رسانه ای باشد.

وی همچنین اقدامات یک خبرنگار روزنامه نگار در سه سال گذشته را قابل قبول و بر اساس تجربیات جمع آوری شده از دانش کارکنان در دهه گذشته ، و هنگام اشاره به حملات رسانه ها دانست. ماهیت بی سابقه دشمنان سیستم ، گفت: این هدف از سیستم پیروی می کند اما برای دستیابی به این هدف باید از همه ابزارها و قابلیت های لازم برای کسب قدرت رسانه ای استفاده کرد.

همچنین در این نشست ، محمد خدادی ، معاون سابق وزیر اطلاعات ، درباره انتخاب مهدی پور به عنوان معاون وزیر اطلاعات به عنوان یک انتخاب خوب و مناسب بحث کرد و گفت: آقای مهدی پور از رسانه ها به خوبی شناخته شد. بخشهای مختلف رسانه و من مطمئن هستم که کار محوله را به بهترین نحو سازماندهی خواهد کرد.

خدادی ضمن ایراد شکایت مختصر از رفتار معاون در حوزه های پشتیبانی ، مراقبت و راهنمایی ، چه در خارج و چه در خارج ، عملکرد کارکنان و کارکنان رسانه را بر اساس حمایت و همدلی توصیف کرد و افزود: حداقل کار چیزی است که ما خواهیم بود. صادق باشید و در صورت نیاز به دستیار جدید کمک کنید.

محمود شالویی ، مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، از تلاشهای محمد خدادی در سازماندهی رسانه ها در گذشته و استفاده از قدرت خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل شرایط سخت قدردانی می کند. از ملت ، تأکید کرد: اجتماع نوعی ایثار است.

وی افزود: تمام انتصابات 13 وزارتخانه و دولت بر اساس استفاده از مدیران خاص ، واجد شرایط و با تجربه است و انتخاب آقای مهدی پور برای این امر با استقبال خوب رسانه ها روبرو شده است.

بر اساس این گزارش ، در جمله اسماعیلی خطاب به فرشاد مهدی پور ، نقش مهم این معاونت در سازماندهی مجدد رسانه های محلی با حمایت سایر افراد درگیر ذکر شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا