جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

آیا پکیج بوتان خوب است یا ایران رادیاتور؟

هنگام خرید بین برندهای ایرانی و برندهای بوتان، ممکن است تعجب کنید که کدام بهتر است. برای روشن شدن پاسخ این سوال باید گفت که پارامترهایی وجود دارد که بر اساس آنها هر دو نوع برای دستیابی به نتایج مطلوب مقایسه می شوند. با بررسی و مقایسه عملکرد نمایندگی پکیج بوتان و مدل های مختلف آنها در مقاله زیر به این نتیجه رسیدیم که هر دو برند بهترین هستند و می توانید با اطمینان و بودجه مدل مربوطه را انتخاب کنید.

کدام پکیج در محل کار نویز بیشتری دارد؟

در ابتدا پک‌ها بدون فن ساخته می‌شدند، اما یک فن در داخل پک تعبیه شد تا دود و گازهای تولید شده در حین کار را به گردش درآورد تا از نظر ایمنی و عملکرد در وضعیت بهتری قرار گیرد. بنابراین در مدل های دارای فن برقی، صدای منتشر شده افزایش می یابد و این میزان صدا به کیفیت محصول و جابجایی و سرویس به موقع بستگی دارد. صدای مشعل نیز در تمامی مدل ها وجود دارد که بسته به کیفیت بسته بندی و هندلینگ آن، صدای مشعل متفاوت است. در مورد رادیاتورهای برندهای ایران و بوتان می توان گفت که موقعیت لامپ و فن ها و میزان صدا در هر دو تقریباً یکسان است.

کارایی، ظرفیت حرارتی و ویژگی های هر برند را مقایسه کنید

ظرفیت حرارتی قدرت گرمایش و تامین آب گرم ترکیبی را نشان می دهد و به طور مستقیم با اندازه و ویژگی های خانه یا محل نصب ارتباط دارد. به این ترتیب بسته بندی در ظرفیت های مختلف تولید می شود تا بتوان با توجه به نیاز مشتری انتخاب شود و عملکرد خوبی داشته باشد. شایان ذکر است که یکی از عواملی که بر قیمت پکیج تاثیر می گذارد ظرفیت حرارتی است که هر چه ارزش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

از نظر ظرفیت حرارتی این دو برند باید گفت که هر دو دارای مدل های مختلف با ظرفیت های حرارتی متفاوت برای پاسخگویی بهتر به نیاز مصرف کنندگان می باشند. ایران رادیاتور و بوتان هر دو ست های 22000 وات و بالاتر خود را می سازند که هر مدل وات مخصوص به خود را دارد. برای مقایسه دقیق تر، هر دو مدل را با ظرفیت یکسان بسته به اندازه و فیلتر بر اساس عوامل دیگری مانند فناوری دستگاه، دیجیتال یا آنالوگ و بودجه بررسی کنید.

مزایای پکیج ایران رادیاتور

بدنه مقاوم و سیستم هیدرولیک این برند برنجی باعث افزایش طول عمر تجهیزات شده است تا عملکرد خوبی داشته باشد. با توجه به کیفیت به کار رفته در ساخت بدنه و سیستم هیدرولیک از قیمت پایین تری نسبت به رقبای خود برخوردار بوده و مزیت قابل توجهی به حساب می آید. بردهای تعبیه شده در پک دیواری ایران رادیاتور از شرکت معتبر برهما می باشد که به خوبی آنها را به نمایش گذاشته است. پمپ به عنوان قلب این تجهیزات بسیار مهم است و ایران رادیاتور از برند آلمانی Willow که نماینده ویژه آن است استفاده کرده و در نتیجه کیفیت کار بسیار بالا رفته است. محدوده وسیع و ظرفیت های بالا آن را برای هر درخواستی در دسترس قرار می دهد و با پکیج های دیواری 36 تا 300 متر مربع، گرمایش و آب گرم به راحتی در دسترس است. تمامی مدل های این برند کارایی یکسانی دارند و در صورت بروز مشکل رفع آن را برای تعمیرکار یا شما آسان می کنند. لازم به ذکر است محصولات این برند دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش جامع می باشد.

فرق رادیاتور ایرانی سری l,m,eco چیست؟

سری L این برند از نوع نمایشگر دیجیتال بوده و دو مبدل محسوب می شود. از ویژگی های این سری می توان به سیستم کنترل دیجیتال، عیب یاب هوشمند، محفظه موتور احتراق بسته، سیستم ضد یخ، راندمان گرمایش بالا، تهویه خودکار، سیستم کنترل فشار، تنظیم اتوماتیک جریان گاز و فن برای حذف دود و هوای تامینی اشاره کرد. رادیاتورهای سری m ایران به صورت آنالوگ و در حجم کم تولید می شوند و در نتیجه ظرفیت حرارتی آنها پایین است. این سری دارای دو مبدل و یک فن بوده و مانند سری L دارای جریان گاز اتوماتیک، کنترل ایمنی و تهویه و سیستم ضد یخ می باشد.

سری اکو در مقایسه با سایر مدل های ایرانی رادیاتور دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه ای است و برای افرادی مناسب است که می خواهند یک کار خوب با قیمت پایین خریداری کنند. این سری دارای یک فن و دو مبدل می باشد و تفاوت آن با سری m را می توان در راندمان حرارتی و خروجی محیطی کمتر دانست.

مزایای بسته بوتان

پکیج دیواری بوتان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های تولیدی با سابقه طولانی در زمینه تولید بسته بندی می باشد. کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات بوتان با گارانتی 24 ماهه، خیال خریدار را برای داشتن چنین پکیجی راحت می کند. این بسته ها با محصولات مشابه خارجی رقابت می کنند و با هزینه بسیار کم در اختیار مشتریان قرار می گیرند. گستردگی فروش و تنوع محصولاتی که دارد با خدمات پس از فروش بالا، فکر خرید را راحت می کند. برای تعمیر پکیج بوتان با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.

علاوه بر مزایای کلی محصولات برند بوتان; طول عمر پکیج آن به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت ایتالیایی با استانداردهای بین المللی، تضمین تامین دائمی گرما و آب می باشد. سیستم ضد یخ یکی از مزیت های بارز این پک ها است و سیستم توربولاتور که اخیراً در پک های آن نصب شده است این امکان را به دستگاه می دهد که دیرتر رسوبات را جمع آوری کرده و مشکل رسوب را حل کند. این ویژگی برای مناطقی با سختی آب بالا و نمک زیاد بسیار مهم و کاربردی است.

پارما یا پرلا پرو

مدل Perlapro Bhutan یک سری همه کاره با ویژگی های دیجیتال با کیفیت خوب است و این ویژگی با نشان دادن نوع مشکل بر روی صفحه نمایش، عیب یابی خودکار را امکان پذیر می کند. این مدل دارای دو اصلاح است و به دلیل کیفیت ساخت قیمت آن بالاتر از مدل های دیگر می باشد. در مقایسه با پرلاپرو، مدل پارما نیز فاقد سیستم مدولار مدرن است و برخی قطعات بوتانی و برخی اروپایی دارد و در نتیجه هزینه بیشتری نیز دارد. با توجه به بالا بودن کیفیت قطعات پرلاپرو در نتیجه نویز پایینی دارد و به خوبی کار می کند. هر دو مدل از فناوری توربولاتور استفاده می کنند و مشکل رسوب در بسته را برطرف می کنند.

دکمه بازگشت به بالا