ورزش

آیا سون بزرگترین بازیکن آسیایی تاریخ است؟

این سایت برخی از بزرگترین بازیکنان آسیا از جمله علی دایی را بررسی می کند.

شان با 10 گل و سه پاس گل در 11 بازی لیگ برتر در این فصل (به علاوه سه پاس گل و سه پاس گل در اروپا) ، حرفه خود را به یکی از بهترین بازیکنان وضعیت او از جهان.
این فصل برای هم تیمی هایش عالی بوده است ، اما آیا او ترسناک ترین بازیکن در تمام قاره ها محسوب می شود؟

وی در جام جهانی فیفا سه گل به ثمر رسانده است و همچنین اولین بازیکنی است که اسپرز را در فینال لیگ قهرمانان 2019 بدون مصدومیت هری کین کشت. او حتی نامزد توپ طلا شد.

آیا بازیکنی در آسیا وجود دارد که به خوبی هفت بازی کرده باشد؟ آیا تا به حال اتفاق مهمی برای یک باشگاه بزرگ در لیگ برتر بوده است؟ با این حال ، بازیکنان دیگری از آسیا هستند که به خورشید نزدیک می شوند.

کیسوکه هوندا – ژاپن

هت تریک و 37 گل برای ژاپن نشان می دهد که چرا هوندا مدتی بهترین بازیکن آسیا بوده است. وی قهرمان جام ملت های آسیا 2011 شد و به عنوان MVP مسابقات انتخاب شد. هوندا موفق به کسب سه جام جهانی و همچنین قهرمانی در لیگ برتر روسیه و دو جام روسیه در زسکا مسکو شده است. در لیگ قهرمانان 2010 ، جدایی او به زسکا کمک کرد تا سویا را ناک اوت کند اما او در سری آ درخشید.

تیم کیهیل – استرالیا

بهترین گلزن تاریخ استرالیا با 50 گل در 108 بازی.او اولین استرالیایی است که در یک جام جهانی گلزنی کرده و یک جام جهانی سه بازیه را افتتاح کرده است. کیهیل همچنین در سال 2015 یک پیروزی ثبت کرد و قهرمان آسیا شد. استرالیایی به دلیل توانایی درخشش در اورتون ثابت کرده است که یک آسیایی مشهور در جهان است.

پارک جی سونگ – جمهوری کره

فوتبالیست سابق منچستریونایتد 19 قهرمانی در لیگ را به دست آورده است ، از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر ، یک جام لیگ با شیاطین سرخ ، دو قهرمانی در هلند و یک حضور نهایی در آیندهوون. پارک همچنین اولین بازیکن آسیایی است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او چهار بار در بازی با کره در جام جهانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در سال 2005 ، پارک نامزد دریافت توپ طلا شد.

Tea Progress – جمهوری کره

او همچنین یکی از موفق ترین آسیایی ها در فوتبال اروپا است. وی دو بار قهرمان جام یوفا و جام آلمان شد. چا با 58 گل در 136 بازی بهترین گلزن تاریخ در کره است. بازی فوتبال.

هیدوتوشی ناکاتا – ژاپن

ناکاتا یکی دیگر از بازیکنان جوان ژاپنی بود که در میانه کشورش درخشید و همین امر باعث ورود رومی ها به ایتالیا شد. ناکاتا یکی از برترین ورزشکاران آسیا بوده است.

علی دایی – ایران

او با 109 گل دروازه ملی ایران را در اختیار دارد و اولین بازیکن آسیایی است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند. او مانند سان هرگز بازیکن برتر تیم نبوده اما با نایب قهرمانی بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا شده است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا