جامعه و خانواده

آیا تهدید کردن جرم است و مجازات دارد؟

تهدیدات یک فاجعه کامل است. از طرف دیگر ، هیچ گونه آزار و اذیت ، تهدید به جرم و جنایت وجود ندارد. علاوه بر این ، اگر تهدید نادرست باشد ، در میزان مجازاتها تاثیری ندارد. باید در نظر داشت که این تهدید یک طرفه است اما یک تهدید واحد نیست و قربانی باید اطمینان حاصل کند که قربانی توانایی انجام تهدید را دارد. شایان ذکر است که اطلاعات شفاهی یا کتبی ممکن است بصورت شفاهی ، عمومی یا غیر عمومی ، عمومی یا خصوصی استفاده شود.

حتی تهدیدات و مجازاتهای مختلفی نیز وجود دارد

  • تهدید برای کشتن یا خسارت

به موجب ماده 669 قانون مجازات ، هرگاه شخصی متهم به قتل شخص دیگری به هر روشی یا در عمل ارتکاب جرم یا قتل ، جلال یا مال و یا افشای اسرار برای مردم خود باشد. خواه او استعفا دهد یا قانون فعلی را باطل می کند ، به تحمل بیش از 74 مجازات محکوم خواهد شد یا از دو ماه تا دو سال زندان خواهد بود.

مطابق این مقاله ، آزار و اذیت می تواند مربوط به یا افتخار یا ضرر مالی باشد. در آسیب دیدگی ، صدمه به بدن فرد ، آسیب به ناموس مرتبط با نام شخص یا آسیب دیدگی به سر. به عنوان مثال ، ممکن است شخصی بخواهد اظهارنظر شخصی کند. ضرر بودجه به زندگی فرد آسیب می رساند. به عنوان مثال ، ممکن است در خانه خود آتش بسوزند.

بیشتر بدانید: آیا می توانید به صورت آنلاین وکیل جستجو کنید؟

  • تهدید برای گرفتن کتاب

مطابق ماده 668 قانون مجازات ، هر شخصی که از زور ، اجبار یا ارعاب استفاده می کند ، موظف است سند یا سندی را به همراه آورد و یا چنین مطالبی را از وی بگیرد ، در این یادداشت ، جرم مشکوک ، علیه تهدید به قتل یا خسارت ، یک عامل بازدارنده است. با یک هدف مشخص از طرف دیگر ، اگر تهدیدی از طرف کسی که مشکل را می نویسد ایجاد شود ، این مقاله پوشش داده می شود. علاوه بر این باید در نظر داشت که دلیل اعلان این اخطار یا امضا یا امضا باید یک تهدید باشد و این کار باید انجام شود.

  • خطر پرواز ، قایق و اتوبوس

اگر شخصی بخواهد با هدف نقض امنیت دولت و ایجاد اختلال در افکار عمومی و یا گزارش بمب مانند کشتی یا هواپیما ، بمب گذاری کند ، مجبور است دولت و کسانی را که پول بیشتری دارند خسارت وارد کند. . وی به دو سال زندان محکوم شد. جرم این ماده همچنین شامل اتهامات دروغین است. در این مقاله ، شما باید یک هدف خاص داشته باشید ، که درنظر گرفته شده است که به امنیت و رفاه عاطفی مربوط شود. تفاوت بین تهدید و مدعی در این است که شکایت مربوط به یک پرونده خاص در گذشته است ، اما تهدید مربوط به چیزی در آینده است.

  • ترس از خشونت

تهدیدها با هیچ چیز لازم نیست. اما اگر تهدید به خشونت دزدی و سرقت باشد طبق ماده 652 وی با سرقت مجازات می شود و به سه تا ده سال زندان محکوم می شود. و همچنین بیش از هفتاد و چهار البته لازم به ذکر است که در این شرایط باید آزار و اذیت و آزار و اذیت در زمان سرقت اتفاق بیفتد.

قانون مناسب تروریسم چیست؟

پس از اعلام تخلف و جمع بندی شرایط ماده 669 قانون ، به قاضی حق انتخاب بین دو تا دو سال حبس یا ضربه شلاق 74 داده شد. قاضی تصمیم صحیحی را توسط ن. ‘بررسی وضعیت و در نظر گرفتن تمام کلمات. جرایم موضوع ماده 669 شبیه به ماده 668 است که در آن دادستان ویژه می تواند شکایت کند و در صورت قبول و اکتساب دادگاه می تواند پرونده را کاهش داده یا از انجام جنایت امتناع ورزد. بدن

ذکر این نکته حائز اهمیت است که طبق گفته های 667 ، اگر شخصی به زور عصبانی شود ، مردد می شود و تهدید می کند که شخص دیگری را وادار می کند تا کتاب یا امضایی را با علامت به او بدهد. وی می تواند به سه ماه تا دو سال زندان یا 74 ضربه شلاق محکوم شود.

بیشتر بخوانید: چه کسی وکیل است و چه کاری انجام می دهد؟

وابسته به ماده 669 قانون اساسی اسلام

“هرگاه شخصی به دنبال كشته یا آسیب زدن به هر چیز یا از بین رفتن جان یا افتخار یا اموال باشد یا مخفیانه راز را برای خود یا نزدیكان خود افشا كند.” هر چه باشد ، خواه از او دعا شود یا خیر ، “من به 74 ضربه شلاق محکوم می شوم یا از دو ماه تا دو سال حبس می شوم.”

چه مدارکی باید برای اثبات جرم تروریسم وجود داشته باشد؟

براساس ماده 160 قانون مجازات ، مدارک این جرم شامل اقرار ، شهادت ، دانش قاضی ، شما ، سوگند و سوگند است. یک دلیل خوب برای کمک به اثبات جرموآرام ،و شهادت شهودی است. بعلاوه ، قاضی می تواند با بررسی اسناد ، به یك محقق دست یابد كه می تواند حكم صادر كند. به عنوان مثال ، برخی از اسناد مانند پیام کوتاه و گپ یا آینهورستگاری یا فیلم یا صداواین می تواند به عنوان یک رویکرد نظری برای داوری و کمک به آن در یافتن حقیقت مؤثر باشد.

نکتهوفراموش نشود این است که باید تهدید به وضوح برطرف شود. از طرف دیگر ، یک قاضی باید با بررسی اظهارات گفته شده از متجاوز ، بتواند تهدید را شناسایی کند. علاوه بر این ، نبرد باید شنیده شود. طبق ماده 669 قانون جزا ، هیچ چیز غیر عادی وجود ندارد. به هر حال باید در میان اسپیکرها باشدواما کسی که با اسلحه خوب به نظر می رسدوبرنامه وحشتناک استوبه آرامی در حالت دوم ، تهدید بیشتر خواهد بود.

طبق قانون ، برای این که فرد مقصر شناخته شود ، باید شرایط آن حکم را برآورده کند. از طرف دیگر ، در مورد تروریسم ، باید جنگ و آوارگی وجود داشته باشد ، و پس از آن تهدید باید کشتن یا از بین بردن پول ، یا افشای خسارت یا افشای منبع آن باشد.

تیم وکلای Saza Online آماده است تا با داشتن بهترین وکلا و مشاوران حقوقی بهترین خدمات حقوقی را به شما ارائه دهد.

* رسانه های اجتماعی

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا