اقتصادی

آمریکایی‌ها با جنایات خود ماهیت غرب را برای جهانیان آشکار کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه در مصلای بیت‌المقدس اراک، اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید با اسرائیل قطع ارتباط و این رژیم را تحریم کنند و به معنای واقعی، ملت مظلوم فلسطین را حمایت کنند.

وی تاکید کرد: دنیای غرب، زنانی تروریست و بی بند و بار تربیت می‌کند اما دنیای اسلام زنانی شجاع و باعفت و حیا پرورش می‌دهد و بانوان در اسلام و جمهوری اسلامی جایگاه باعظمتی دارند.

امام جمعه اراک با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: آمادگی لازم برای انتخابات اسفندماه مورد توجه ویژه باشد تا شایسته‌ترین افراد به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راه یابند.

آیت الله دری نجف آبادی حضور و اجتماع باعظمت مردم در پای صندوق‌های رأی را بسیار مهم دانست و افزود: نامزدها از توهین و تحقیر دیگر نامزدها پرهیز کنند و تنها به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

وی با اشاره به حوادث غزه و یمن گفت: آفریقای جنوبی که کشوری غیر اسلامی است در دادگاه لاهه شکایتی علیه اسرائیل کرده که اقدام بسیار ارزشمندی است و امیدواریم با رأی دادگاه لاهه، جنایات و نسل کشی در غزه قطع شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آمریکایی‌ها با جنایات خود ماهیت غرب را برای تمام جهان آشکار کردند و با توجه به تمام اعتراض‌ها در جهان نسبت به آتش بس، بایدن همچنان بی توجه است.

آیت الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: باید در جبهه حق مجاهدت و با جنایتکاران مقابله کنیم و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

دکمه بازگشت به بالا