سلامت و تندرستی

آمار کرونا در ایران، ۷ آذر ۹۹/ شناسایی ۱۴۰۵۱ بیمار و ۴۰۶ فوتی جدید

تعداد تلفات کوید 19 در ایران به 47 هزار و 95 نفر رسید

رسالت:

سیما سادات لاری روز جمعه با اعلام تعداد جدیدی از بیماران کرونا و مرگ و میر در ایران ، افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (27 دسامبر 2014) بر اساس معیارهای تحقیق مشخص ، با تشخیص 14 تا 51 بیمار جدید با 19 Covid در کشور 2245 نفر در بیمارستان بستری شدند. از این حساب ، تعداد کل بیماران Covid 19 در کشور به 922،397 نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: “خوشبختانه 640،065 بیمار بهبود یافته یا بیمارستان را ترک کرده اند.” علاوه بر این ، 5860 بیمار مبتلا به کوید 19 در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری بودند.

ویروس کرونا ، علت Covid 19 ، از اواخر سال 2019 در ووهان چین شناسایی شده و اخیراً در سراسر جهان گسترش یافته است ، همچنین سازمان بهداشت جهانی از شیوع آن در مارس 2020 حمایت می کند.

طبق آمار رسمی ، 19 مورد Covid تاکنون بیش از 60 میلیون نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده و بیش از 1.4 میلیون نفر در نتیجه فوت کرده اند. ایران از نظر تعداد مرگ و میر تاج ، با وجود جمعیت ، نهمین کشور در جهان است. جمعیت تاج در ایالات متحده ، برزیل ، هند ، مکزیک ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه و اسپانیا بیش از ایران است.

ویروس کرونا از طریق دست بیماران ، سرفه ، سرفه و حتی عفونت های تنفسی از طریق دهان ، بینی و چشم به افراد آلوده منتقل می شود. تنگی نفس ، خستگی و بدن درد ، سردرد و سرگیجه و اختلالات خوردن از جمله علائم بیماری کوید 19 است. بیش از 80٪ افراد آلوده به بیماری درجه پایین آلوده اند.

این ممنوعیت جدید از 44 هفته تا 44 شنبه در 448 شهر شامل 160 شهر قرمز ، 208 نارنجی و 80 شهر زرد و زرد اعمال می شود.

تحت این محدودیت ها ، مشاغل غیرضروری در شهرهای قرمز و نارنجی بسته خواهد شد ، ادارات دولتی توسط یک سوم نیروی کار ، تردد در مجوزهای غیر زمینی را ممنوع می کند و هر اتوبوس از 9 صبح تا 4 بعد از ظهر حرکت می کند. شهر قرمز ممنوع است.

جمشید انصاری ، رئیس ستاد و کارمندان دولت ، شب گذشته – شب گذشته – در تعطیلی یک هفته ای صنعتی کمک کرد و شامل: دولت این چرخه را اعلام کرده و شامل کارگران است همه دولت ها ، از جمله دولتی ، خصوصی و غیر دولتی ، و همچنین عمومی. کاهش منابع انسانی باید برای همه مناطق بوده باشد و هیچ تفاوتی بین کارکنان شرکت وجود نداشته است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا