ورزش

آقای وریا! مگر خودت درخواست جدایی ندادی؟

میشم منیعی مشاور ارشد باشگاه استقلال در خصوص اظهارات اخیر وریا غفوری در پایان بازی استقلال و فولاد در خصوص سردار آجارلو رئیس باشگاه استقلال که وی را ترسو خطاب کرده و به شدت از وی انتقاد می کند. ، گفت: بحث من بحث فوتبال است. واریا یک بازیکن فوتبال است و من یک فوتبالیست. انسان ها در نهایت در یک مکان می خوابند و حقیقت را خواهند گفت. واریا غفوری در دوران فوتبال خود قهرمان لیگ برتر استقلال شده است که از سردار آجرلو در اختیار داشت.

معلم استقلال اصرار به فروش واریا داشت

وی در خصوص دلیل این امر توضیح داد: این بازیکن در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر توسط سرمربی وقت در لیست خروجی قرار گرفت. اصرار مربی در آن زمان این بود که من این بازیکن را نمی‌خواهم، اما با عذرخواهی آقای. آگرلو وریا، او در لیست باقی ماند. باز هم در مقطعی سرمربی فعلی وریا را برکنار کرد و در عین حال تاکید شد که این مربی در هیچ شرایطی از بازگشت وریا غفوری راضی نبوده وگرنه با کمک سردار آجرلو و وریا غفوری برگشته است. آموزش.

آجارلو از هیچکس پنهان نمی ماند

مشاور ارشد مدیرعامل باشگاه استقلال توضیح داد که گفته می شود آجارلو پشت عده ای پنهان شده که قرارداد وریا را تمدید نکرده اند. مربی آن زمان در گذشته عذرخواهی کرد) بهترین زمان است که پشت سر مربی استقلال پنهان شوید و بگویید مربی تیم شما از او نپرسیده است.

وریا باید از نکونام در مورد حمایت آجرلو از بازیکنش سوال کند

وی ادامه داد: به عنوان یک بزرگتر یا دوستم به واریا می گویم کسانی که به شما اطلاعات می دهند دوست شما نیستند و اتفاقاً اطلاعات اشتباهی به شما می دهند. ورا جان! آگرلو تنها سرمربی ای است که در تمام این سال های فوتبال دیده ام که پشت بازیکنانش ایستاده و از آنها حمایت می کند. می توانید از افرادی که با آنها کار کرده اند بپرسید. از خداداد عزیزی، مهدی هاشمی نسب یا جواد نکونام که مدیرعامل و مدیر فعلی هستند بپرسید. از او بپرسید که چگونه همه مشکلات بازیکنانش را حل می کند. آجارلو کسی نیست که پشت کسی پنهان شود.

واریا خودش دوست نداشت در استقلال باشد

منیعی در ادامه صحبت های ابتدای فصل قبل (لیگ بیست و یکم) وریا غفوری را فاش کرد و گفت: وریا جان! شما همانی نیستید که ابتدای فصل گذشته آمدید و گفتید نمی خواهید در استقلال باشید؟ از ابتدای فصل گذشته صحبت از فکر کردن به فوتبال بود. علاوه بر این، بازیکنان زیادی هستند که با واریا در فوتبال بزرگ شده اند که در مقطعی مربی خود را نمی خواستند.

برخی از افراد به نام واریا می خواهند موج سواری کنند

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: متأسفانه عده ای که در این زمان می آیند سعی می کنند از موج سواری به نام او استفاده کنند اما خبر اشتباهی به او می دهند. فکر می کنم واریا امروز نیازی به این حرف ها نداشته باشد اما بگذار خوب فوتبال بازی کند و سال آینده به باشگاه استقلال برگردد. او بازیکن شایسته ای برای استقلال است و حالا باید نگاه بهتری به فولاد داشته باشد.

258 258

دکمه بازگشت به بالا