اقتصادی

آرامش غزه پس از ۱۹۰ روز/ایران برای انتقام شهدا بیدار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین؛ گروه استان‌ها: سخت‌ترین انتقام را سپاه پاسداران از دشمنان و متجاوزان رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

پرتاپ پهپادهای پی در پی سپاه به سوی اسرائیل گواه انتقامی است که منجر به ریخته شدن خون چند مستشار ایرانی در دمشق شد.

پرتاب پهپادهای امشب آرامش را بعد از ۱۹۰ روز ناآرامی روانه دل‌های غزه‌ای‌ها کرده و خوشحالی را به دل‌های کوچک و بزرگ فلسطینیان هدیه داده است.

امشب مردمان کشور ایران هم شادند برخی شهرها به خیابان‌ها آمدند و ندای شادی سر دادند، عده‌ای با پخش شیرینی این شادی را میان همشهریان‌شان سهیم شدند و عده‌ای در فضای مجازی گروه‌های فامیلی و دوستی و کاری را غرق اخبار حملات انتقام کردند و شادی‌خود را به گونه‌ای دیگر نشان دادند و عده‌ای هم سجده شکر به جای آوردند و تسبیح گویان برای نابودی اسرائیل غاصب دعا کردند.

گرچه جنگ معنای خوبی برای هیچ‌کسی ندارد اما وقتی انتقام خون هموطنی را بگیرد آرامش را به وجود آزادی‌خواهان و دوستداران امنیت و آرامش هدیه می‌دهد.

و این حملات پهپادهای ایران به سمت اسرائیل داستان یک جنگ نیست بلکه انتقام خون پاک تعدادی از مستشاران نظام ایران اسلامی است که به ناحق و ناجوانمردانه شهید شدند.

انتقام خون پاک شهدا را از دشمنان اسلام گرفتن دشمن را عاجز و مسلمان را شادمان می‌کند و اینگونه است که ایرانیان امشب در جای جای مختلف این کشور از این انتقام سخت شادمان و خوشحالند.

امشب این غزه است که بعد از ۱۹۰ روز ناآرامی و شهید شدن آرامش را به خود می‌گیرد و ایران برای حمایت از خون پاک شهدا و نیروهای مقاومت بیدار خواهد ماند.

دکمه بازگشت به بالا