حوادث

آدم ربایی مسلحانه دزدان طلا

شومینه طلایی در چشم کارمند این آزمایشگاه آسیب دیده افتاده است. این تاجر 60 ساله افغان مدتهاست که به آزمایشگاه آنها می رود و به نظر می رسد طعمه خوبی برای طلا است.

آدم ربایی مسلحانه دزدان طلا

خراسان نوشت: لامپ چراغ طلایی چشم اپراتور آزمایشگاه کالری را جلب کرده است. این تاجر 60 ساله افغان مدتهاست که به آزمایشگاه آنها می رود و به نظر می رسد طعمه خوبی برای طلا است.

سجاد احساس کرد که طلای یک تاجر در کشور به سرقت رفته است و وقتی جاسوس و سارق جرات نمی کند شکایت کند وقتی سارقان با همین فکر به یکی از دوستان خود خبر از جنایت و برنامه های شیطانی خود دادند ، زیرا مهرداد در سر راه سابقه سرقت دارد. او جنایت را خوب می دانست. برنامه بد در 5 عضو ساخته شد و هر وقت یک کارآفرین به آزمایشگاه می رود ، سجاد به بقیه تیم می گوید که آنها از طریق رسانه ها می روند ، اما هر بار به دلایلی. آنها لازم نیست آن را بخرند. آنها از ژانویه سال گذشته منتظر فرصت مناسب بودند که شیوع کرونا برنامه های آنها را به هم زد ، زیرا به دلیل محدودیت ترافیک ، این مرد 60 ساله به مشهد نیامد ، اما ناگهان در 6 مه ، پیام سجاد به مهرداد و جواد مشهور به بولبول رسید.

آنها بلافاصله مهاجمان خود را گزارش دادند و به بلوار امامت مشهد عزیمت كردند ، اما در این راه دچار حادثه شدند و نتوانستند برنامه های خود را بلند كنند. اما آنها هنوز هم با سرقت طلا روبرو هستند. آنها همچنین وسایل کافی پلیس را برای سرقت لباس پلیس در اختیار پلیس قرار دادند.

آنها لباس ، ویبراتور ، بی سیم ، دستبند و غیره را خریداری کردند ، تا اینکه حدود ساعت 10 صبح 12 اردیبهشت ماه ، پیام دیگر سجاد دیگر مجرمان را مجبور کرد تا هنگام رانندگی به امامت ، به سمت گلی سوار شوند. بلوار آنها پلاک های Pearsot پارس نصب شده روی قایق Geely را دارند. این خودرو در نزدیکی آزمایشگاه سقوط کرد و خسارت یک شبه رخ داده است. سجاد علاوه بر پیگیری با کارآفرین ، از آزمایشگاه بیرون آمد تا دوستانش بتوانند تاجر را شناسایی کنند.

چند دقیقه بعد ، ژلی چهار ساله تاجر را از ماشین پراید به بلوار امام خمینی (ره) تعقیب کرد. هنگامی که یک جواهر فروشی اتومبیل را در نزدیکی جاده متوقف کرد تا وارد بازار طلا شود ، سه جوان به طور ناگهانی به او نزدیک شدند و از وی یادداشت خواستند. مهرداد که تجهیزات پلیس را در اختیار دارد ، از یک مرد 60 ساله خواسته بود که تحت تعقیب دروغین وارد ماشین Geely شود ، اما او حاضر نشد ، به دلیل جرمی که قصد داشت با آنها به اشتراک بگذارد ؟!

در این مرحله “بلبل” ​​دست تاجر را در دست خود می کوبد و سپس با تکان دادن جسد مرد طلایی ، او را به ماشین مجبور می کنند ، در حالی که مسعود (جنایتکار دیگر) رانندگی کردن ارباب ها بالا می روند. آنها خیلی دور نشده بودند که مهرداد از مسعود خواسته بود ماشین را متوقف کند. بنابراین مهرداد بالا رفت و وارد پارک پراید شد که در آن یک تاجر یک معدن طلا را در اتومبیل خود دزدید و به آنها فاش کرد که هیچ اطلاعی از طلا ندارند زیرا این مرد در دهه 60 پیدا نشده است.

مهرداد بیش از هشت پوند طلا را زیر لباس خود پنهان کرد و کامیون را به خیابان بهار (صحنه) برد. از طرف دیگر ، سه نفر از کارمندانش یک جواهرات ساز را به خیابان کوهسنگی بردند و به او گفتند که یک همکار به او زنگ زد و آنها در 15 دقیقه برمی گردند. اما مهم نیست که چقدر تاجر 60 ساله منتظر بود ، هیچ کس نزد او نیامد! با ابراز تأسف از طلای موجود در خودرو ، او با ناراحتی به جاده امام خمینی (ره) بازگشت ، اما گزارشی از طلای موجود در این خودرو گزارش نشده است ، بنابراین وی موضوع را به پلیس گزارش داد و فاش کرد. و کارمندان جعلی نمایش را دزدیدند.

به دلیل اهمیت و پختگی این پرونده ، خراسان رضوی به پلیس آگاهی ارسال شد. در مرحله اول این پرونده ، آنها با حضور سرهنگ جواد شفی زاده (رئیس پلیس خراسان رضوی) تحقیقات جنایی انجام دادند و تحقیقات ویژه را در مورد همه جنبه های سرقت انجام دادند. آنها به دلیل تجربه غنی مدیر ارشد امنیتی خراسان رضوی ، یک آزمایش دیداری را از آزمایشگاه ایازار راه اندازی کردند و فاش کردند که برخی از کارکنان آزمایشگاه اطلاعاتی را درباره زمان ورود و عزیمت تاجر کسب می کنند. و یک ساعت بعد ، در همان زمان انجام آزمایش در آزمایشگاه. مأموران وقتی تلاش كردند از این حادثه و تحقیقات پلیس مطلع شوند ، مأمور توجه دادستان را جلب كرد.

به همین دلیل ، تیم جستجوگر در جستجوی وی است تا زمانی که متوجه شود او با شخصی به نام مهرداد رابطه دارد. بررسی ها افزود: دادستان های مهرداد فاش کردند که وی به اتهام آدم ربایی دستگیر شده است و یک پرونده باز در دادگاه دارد. در همین حال ، مشخص شد که برادر مهرداد نیز دارای یک ماشین “Geely” بود که جزئیات آن توسط شاکی ارائه شده است. پس از بدست آوردن این علائم ، مأموران شروع به تیراندازی به سمت مهرداد در بلوار رحمانیه مشهد کردند ، اما هنگامی که مأموران سعی در ورود به ساختمان کردند ، وی به طور تصادفی خود را از یک پنجره طبقه دوم بیرون انداخت و فرار کرد ، مجروح شد. و به بیمارستان منتقل شد طالقانی منتقل شد. مصاحبه مهرداد در بیمارستان ، تمام جنبه های پنهانی این پرونده هولناک را فاش کرد ، اما فقط به دستور سرهنگ شفیع زاده ، تیم تحقیق و مراحل رسیدگی به قاضی امانی (بازپرس 203) مشهد عمومی و انقلابی طرفدار دادستان ، برای دستگیری سایر اعضای حزب به بیمارستان حمله كرد. آنها باید به چه کسی مراجعه کنند.

با وجود اینکه عملیات دقیقاً قبل از ساعت 12 به تأخیر افتاده بود ، پس از ورود به کلینیک پزشکی ، دو مجرم به نام های مسعود و محمد توسط کارآگاهان دستگیر شدند. مصاحبه های شاکیان زیر نظر سرهنگ جعفری که با تیم تحقیق ماج مصاحبه کرده بود ، آغاز شد. همتی (دادستان) مخفیانه سجاد و جواد بولبول را دستگیر کرد.

در جریان تحقیقات مظنونان ، لباس کامل پلیس و سلاح های تهاجمی با بیش از هشت پوند طلای مسروقه کشف شد. بسته به مدافعان ، پرونده سرقت به بخش های جدیدی رسیده است ، همچنین برخی از اطلاعات نشان می دهد سایر متخلفین جدی که توسط باند شریر مرتکب شده اند. در مورد سایر جنایات احتمالی

دکمه بازگشت به بالا