فرهنگ و هنر

آخر هفته کدام گالری ها برویم؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که عاشق موزه‌ها هستید و قصد بازدید از موزه‌ها در پایان هفته را دارید، این مقاله مروری است بر رویدادهای آخر هفته گالری‌ها و گالری‌های تهران.

گالری هنر

«ستاره افتاده»، «آنجا بودن» و «تصاویر درب خانه» در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

درخت میرمیران، خانه پاییز و زمستان هنرمندان ایران از 13 تا 23 شهریور میزبان سه نمایشگاه است.

نمایشگاه نقاشی افسانا غفوری با عنوان “ستاره افتاده” شامل 24 تابلو در گالری پایزی برپاست. کار این نمایشگاه در اواخر سال 2018 با تاثیر بر شیوع کرونا در تکنیک های رنگ، روغن و اکریلیک انجام شد و موضوعات مختلفی را در بر می گیرد.

“ستاره افتاده” برگرفته از نام مکانی در جزیره قشم، تجربه زندگی این هنرمند را در دل خود جای داده است.

نمایشگاه نقاشی موسی ربانی با عنوان «آنجا بودن» شامل 40 اثر نقاشی در گالری استاد میرمیران برپاست. این آثار که با جادو و جوهر خلق شده اند فضای ذهن و طبیعت انسان را به نمایش می گذارند.

همچنین گالری زمستان خانه هنرمند ایران میزبان نمایشگاه عکس یاسمین سرابی مقدم با عنوان «عکس های درب خانه» است.

نمایشگاه «ستاره افتاده»، «آنجا بودن» و «عکس های لبه پرتگاه» از 14 تا 14 شهریور (به جز شنبه) از ساعت 15 تا 20 برپاست.

افتتاحیه این سه نمایشگاه ساعت 17 روز جمعه 13 شهریور در خانه هنرمندان ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی برگزار می شود. (فرست) در ضلع جنوبی باغ.

آخر این هفته از کدام موزه بازدید کنیم؟

نوت بوک

«مرکز ورزش» نام نمایشگاه گروهی است که از چهارم تا پانزدهم شهریور ماه به دبیری بهنام کامرانی و با همکاری نگارخانه وصال شیرازی در گالری ولی برگزار می شود.

در این نمایشگاه آثار سمیرا البرز کوه، نازنین بهزادی، شی تبار، فیض خان محمدی، مجتبی روحانی، رایحه سجادیان، نرگس فراهانی، بهروز مسلمی و فرشته همتی دیارجان در معرض دید عموم قرار می گیرد.

بهنام کامرانی مسئول نمایشگاه «دفتر یادگیری» در بخشی از بیانیه این نمایشگاه نوشت: همه ما اتفاقاتی را در دفترهایی پر از خاطرات تلخ و شیرین نوشته ایم که دوران کودکی با بزرگسال پیوند می خورد. ، دفتر مشق و سازماندهی آن بستری برای مطالعه و تصویر یک نسل است.نسلی پر از امیدها و ترس ها، افکار و تردیدها، پیروزی ها و شکست ها.کتاب کار آیینه ای از تاریخ و تغییر است.آن صفحات حتی اگر آنها سفید هستند، پر از چیزهایی هستند که می توان گفت و چیزهایی که نمی توان گفت. در یک طرف ما و در طرف دیگر والدین، معلمان و مدارس قرار دارند. حساب ها، علم، تدریس، دست خط، نقاشی ها و خلاصه ایده ها می توانند در دفترچه تمرین یافت و بازیابی شود.

از کدام موزه بازدید کنیم؟

خیلی نزدیک
نمایشگاه گروه «از نزدیک» به نمایش آثار هنرمندان مختلف در تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، پلاک جم، گالری نظام برپاست. خیابان غفاری 51 طبقه اول. این نمایشگاه که تا 20 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن مختصات: 88814792

از کدام موزه بازدید کنیم؟

نقاش
نمایشگاه گروهی «رسام» به نمایش آثار هنرمندان مختلف در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 برپاست. این نمایشگاه که تا 16 شهریور ادامه دارد. همه روزه به جز پنجشنبه از ساعت 17:00 الی 21:00 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن اداری: 22670726

از کدام موزه بازدید کنیم؟

محیط کنفرانس شگفت انگیز
«مجموعه دایره حیرت» نام نمایشگاهی است که به نمایشگاه آثار مجتبی حجازی در گالری مریم فصیحی هرندی، پلاک. تهران، دوروس، خیابان وارسته، کوچه مشاییخی، 11. این نمایشگاه که تا 17 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن اداری: 2008654

از کدام موزه بازدید کنیم؟

ترتیب
نمایشگاه انفرادی «سازه» ویژه نمایشگاه آثار نسترن صفرآبادی در گالری نیان، تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرزآبادی، بن بست ابهری، پلاک 5 برپاست. 2. زمین. این نمایشگاه که تا 30 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن مختصات: 88813976

از کدام موزه بازدید کنیم؟

اطراف تجریش
“حوالی تجریش” نام نمایشگاهی است که به نمایشگاه آثار مانی غلامی در گالری ساربان، تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130 برپاست. زمین. این نمایشگاه که تا 16 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز سه شنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن اداری: 88504226

از کدام موزه بازدید کنیم؟

تعارض
نمایشگاه انفرادی «تنیدگی» ویژه نمایشگاه آثار فروزان افروزی در تهران، خیابان شریعتی، میدان قدس، کوچه ماهروزاده، پلاک 11 گالری شریف برپاست. این نمایشگاه که تا 20 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن اداری: 22724930

از کدام موزه بازدید کنیم؟

بانک
«کارانه» نام نمایشگاه هنری است که به نمایشگاه آثار توفیق نیکخواه بهرامی اختصاص دارد و در گالری به نشانی تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از محلاتی، خیابان بهاران، بن بست نسترن برپاست. ، پلاک 1، ساختمان مدرن پلازا، واحد 603. این نمایشگاه که تا 20 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن اداری: 22454657

از کدام موزه بازدید کنیم؟

تفاوت در نقاشی ایرانی
نمایشگاه انفرادی «تغییرات در نقاشی ایرانی» به نمایشگاه آثار وحید میربیگی در نگارخانه نیان، شماره 19 برپا می شود. تهران، بان بست ابهری، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرزآبادی، خیابان مفتح جنوبی، میدان هفت تیر، 5. این نمایشگاه که تا 30 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن مختصات: 88813976

از کدام موزه بازدید کنیم؟

یک راز
«مستوری» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایشگاه آثار ناهید بهبودیان در گالری محسن، ظفر، بلوار مینایی شرقی، خیابان فرزان، خیابان ناجی، پلاک ۴۲ برپاست. . ، تهران. این نمایشگاه که تا 27 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن اداری: 22255354

به کدام موزه برویم؟

الکل + –
نمایشگاه انفرادی “بار + -” که به نمایشگاه آثار ستاره در گالری گلستان، تهران، خیابان کماسایی، خیابان دروس، پلاک 34 اختصاص دارد. این نمایشگاه که تا 25 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن اداری: 22541589

از کدام موزه بازدید کنیم؟

بدن
«جسد» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایشگاه آثار وحیده قنبری در گالری ژاله، تهران، خیابان صومی، بن‌بست پروانه، پلاک 4 برپاست. این نمایشگاه که تا روز چهاردهم شهریور ادامه دارد همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن مختصات: 88491108

از کدام موزه بازدید کنیم؟

سکوت و نظاره، مادر افکار است…
نمایشگاه انفرادی نقاشی «سکوت و تماشا مادر اندیشه است…» که به نمایشگاه آثار مریم بهمن اختصاص دارد در گالری شیرین، پلاک. خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، خیابان کریمخانزند، 5. ، تهران. این نمایشگاه که تا 27 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز دوشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن مختصات: 88343969

از کدام موزه بازدید کنیم؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا