ورزش

آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها اعلام شد

براساس شفاف ، حجت اسماعیل زاده وضعیت جدید شرکت های استقلال و پرسپولیس در فرابورس را توصیف کرد و اعلام کرد: “در حال حاضر ، استقلال و پرسپولیس قصد دارند این شرکت ها را در سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت کنند و پس از آن مارک بزنند.” فروش آنها در بازار فرابورس ذکر خواهد شد.

وی افزود: “استقلال و پرسپولیس طبق استانداردهای فعلی این شرکت ها از نظر مالی و گزارشگری در بازارهای اول و دوم یعنی بازار اصلی فرابورس قابل پذیرش نیستند و حضور آنها در بازارهای سرمایه امکان پذیر است. فقط از طریق بازارهای مهم. “

به گفته وی ، طی جلسه مشترکی که در وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برگزار شد ، تصمیم بر این شد که شرکت ها بر اساس صادرات عمومی و تأیید کمیسیون مبادله در بازار خارج از بورس لیست شوند و توسط این افراد در گیر شدن.

بر اساس این گزارش و به نقل از فرابورس ، نماینده پذیرش فرابورس با یادآوری اینکه در حال حاضر شرکت های استقلال و پرسپولیس در مرحله ثبت این شرکت ها در سازمان بورس هستند ، خاطرنشان کرد: پس از اعلامیه ثبت این شرکت ها ، مارک بازار آنها برای معاملات و فرابورس این بازار برای تهیه مقدمات لازم برای باز کردن به موقع مارک خود در بازار ، وضعیت آنها اعلام و اعلام خواهد شد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا