ورزش

آخرین وضعیت ساختمان‌های نا‌ایمن منطقه ۵ تهران

شهردار منطقه ۵ مطرح کرد؛

احسان شریفی جزئیاتی از آخرین وضعیت ساختمان‌های نا‌ایمن منطقه ۵ تهران ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، احسان شریفی، شهردار منطقه ۵ در جمع خبرنگاران و در خصوص آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن در این منطقه گفت: در حال حاضر چند نوع ناایمن داریم. در خصوص مصادیق ناایمن بحرانی، سه ساختمان و انبار نفت جز ناایمن بحرانی منطقه ۵ شهرداری تهران هستند.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه سه ساختمان ناایمن شامل مجتمع کوهسار، نگین رضا و ساختمان موجود در مجموعه ارم جزو لیست ساختمان‌های ناایمن هستند، گفت: در مجموعه ارم یک ساختمان ناایمن قرار داشت که در سال ۱۳۴۲ احداث شده بود و دچار حریق شد و پس از حریق از آن فهرست خارج شد.

وی تصریح کرد: مجتمع کوهسار طبق تعهدی که داده‌اند، متعهد شدند نقشه ایمن‌سازی را ارائه دهند و در حال حاضر تا مرحله پلمب مجتمع پیش رفتیم و فعلاً در تعلیق است تا ببینیم هیئت مدیره به تعهد خود عمل می‌کند یا خیر.

شریفی خاطرنشان کرد: در خصوص مجتمع نگین رضا به دلیل اینکه مالک حضور ندارد، به مشکل برخورده است و بخشی از مستأجران علاقه‌مند هستند در ایمن‌سازی شرکت کنند و بخشی نیز علاقه‌مند نیستند.

شهردار منطقه ۵ تصریح کرد: در حال حاضر اینکه دستگاه قضائی می‌خواهد چه تصمیمی نسبت به این مجتمع بگیرد مهم است؛ اما در خصوص ساختمان‌های ناایمن رویکرد هماهنگی بین شهرداری، آتش‌نشانی و دستگاه قضا وجود دارد.

انتهای پیام/

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا