حوادث

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده خانواده خرمدین

فرمانده ارشد پلیس تهران آخرین وضعیت جنایت در خانواده خرمدین را تشریح کرد.

سردار حسین رحیمی در مصاحبه سی وی نت وی در این رابطه گفت: تحقیقات در این پرونده هنوز به دستور قاضی دادگاه توسط همكاران من و پلیس آگاه در حال انجام است ، پرونده جداگانه ای در دست بررسی است كاملاً متفاوت.

وی این سedال را مطرح کرد که آیا اتهامات تجاوز جنسی یا قتل دیگر والدین خرمدین صحت دارد یا خیر؟ وی گفت: “همانطور که گفتم ، تحقیقات در این مورد ادامه دارد و کارکنان با قربانیان این خانواده صحبت خواهند کرد و در صورت لزوم به مردم خواهند گفت ، اما در حال حاضر ، هیچ پیشرفت جدیدی به جز در مورد سه قتل رخ نداده است .

رحیمی گفت که اسناد ، مدارک و شواهد علیه این سه نفر جمع آوری شده است ، افزود: “این روند هنوز ادامه دارد و ما تحقیقات خود را ادامه می دهیم ، اما تا کنون این روند مشخص نشده است و کلمه جدید روشن است.”

به گزارش سی وی نت ، بابک خرمدین ، ​​فیلمبردار 47 ساله ، صبح روز یکشنبه ، 26 اردیبهشت ماه ، در یک زباله دان در اکباتان مرده پیدا شد. یک روز پس از پیدا شدن جسد ، والدین خرمدین به قتل پسرشان اعتراف کردند و دو روز بعد ، عصر روز سه شنبه ، 17 مه ، زوج مسن به دو جنایت دیگر ، یعنی قتل یک پسر اعتراف کردند. – قانون در سال 1990 و دختر آنها در 1997. بابک به همین ترتیب کشته شد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا